Dobry salon kosmetyczny w Radomiu

1. Data: 2003-06-02 11:51:15

Temat: Dobry salon kosmetyczny w Radomiu
Od: "Małgorzata" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję sprawdzonego salonu w Radomiu, w którym można wykonac zabiegi
kosmetyczne ciała, zrobić makijaż ślubny, itp.

1. Data: 2003-06-02 15:24:54

Temat: Re: Dobry salon kosmetyczny w Radomiu
Od: Marcin 'Dionizos' <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Małgorzata wrote:
> Poszukuję sprawdzonego salonu w Radomiu, w którym można wykonac zabiegi
> kosmetyczne ciała, zrobić makijaż ślubny, itp.

oczywiscie nie wiem jak z makijazem, ale zabiegi kosmetyczne dobrze
wykonuje IMO dziewczyna w salonie na Poludniu (nazwa salonu: "Sandra":)
- jest tam tez solarium)
jedna sprawa, ze chyba nie ma w Radomiu zbyt wiele salonow kosmetycznych
(znam dwa :), no ale porownujac z warszawskim Erisem to ten na Poludniu
prezentuje sie dobrze (nie tak dobrze jak Eris ktory jest wg mnie b.
dobry, ale jednak dobrze).
wiec polecam "Sandre" jako salon, ale czy tam zrobia ladny makijaz to
juz nie mam pojecia :)

pozdrawiam
Marcin

1. Data: 2003-06-03 06:59:37

Od: "Kasia" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Osobiscie juz od dlugiego czasu korzystam z uslug salonu kosmetycznego,
majacego swa siedzibe na ulicy Witolda. Jest on po lewej stronie, wchodzac od
Zeromskiego. Pominawszy staranne uslugi, jest rowniez i sympatyczna obsluga.
Jednakze odradzam uslugi tamtejze kierowniczki( starsza, krucze wlosy), inne
dziewczyny sa ok. Polecam.
Pozdrawiam.
Kasia.

Gdzie zamowic?
rozczarowanie Kolastyną (balsam brązujący)
szampon YR vs Wella...
mikstura na wlosy z Cosmopolitan
krem nawilzajacy z filtrem UV?