Dofinansowanie nauki?

1. Data: 2001-06-20 14:45:51

Temat: Dofinansowanie nauki?
Od: "Robert Chmura" <c...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy kotoś może słyszał o jakichkolwiek
dotacjach do nauki na studiach?

Z góry dziękuję
Robert Chmura

2. Data: 2001-06-21 10:30:50

Temat: Re: Dofinansowanie nauki?
Od: "Leszek M." <l...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Chmura" <c...@i...org.pl> napisał w wiadomości
news:9gqcso$scu$1@news.tpi.pl...
> Czy kotoś może słyszał o jakichkolwiek
> dotacjach do nauki na studiach?
>
> Z góry dziękuję
> Robert Chmura

Nie wiem jak wygląda sprawa z dotacjami, ale prawie zawsze udaje się w
szkołach prywatnych załatwić zniżkę lub zwolnienie z opłat, a w
państwowych - stypendium.
Najlepsza procedura, to BEZPOŚREDNIA rozmowa z rektorem lub prorektorem, lub
kimś z zarządu (np. kanclerzem) na uczelni prywatnej, lub dziekanem albo
prodziekanem ds studenckich - na uczelni państwowej. W obu przypadkach warto
zorientować się jakie organizacje studenckie działają na terenie uczelni i
znaleźć u nich poparcie.
We wszystkich znanych mi przypadkach udało się ON uzyskać albo znaczące
stypendium, albo znaczące zwolnienie z opłat.

Leszek M.

3. Data: 2001-06-21 11:11:05

Od: Agata Jurkiewicz <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Chmura <c...@i...org.pl> wrote:
> Czy kotoś może słyszał o jakichkolwiek
> dotacjach do nauki na studiach?

Uczelnie (przynajmniej panstwowe) maja obowiazek przyznac stypendium dla
studentow niepelnosprawnych (trzeba napisac podanie i przedstawic
zaswiadczenie o niepelnosprawnosci). Nie jest to duzo - na UJ 200 zl
miesiecznie, i to opodatkowane - ale zawsze cos. Informacji powinni
udzielic w odpowiednim dziekanacie, a jak nie wiedza, to trzeba samemu
przeczytac regulamin studiow.

pozdrawiam -
Agata.

4. Data: 2001-06-22 08:09:59

Od: "Frank" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
warto
> zorientować się jakie organizacje studenckie działają na terenie uczelni i

W 100% to potwierdzam. Najlepiej załatwiać tą sprawę jeszcze przed
rozpoczęciem roku szkolnego.

Pozdrawiam serdecznie
Frank

--