Dofinansowanie skladek ZUS przez PFRON a inna pomoc de minimis

1. Data: 2011-04-03 12:35:58

Temat: Dofinansowanie skladek ZUS przez PFRON a inna pomoc de minimis
Od: "Koola" <wytnij_koola@wytnij_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest tu kilka osob ktore prowadza dzialalnosc.
Moze wiecie czy osoba z I grupa prowadzaca dzialalnosc gospodarcza po
uzyskaniu dofinansowania skladek ZUS z PFRONu traci mozliwosc starania sie o
inna pomoc de minimis?

pozdr.
Koola

2. Data: 2011-04-03 13:14:53

Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Koola napisał:
> traci mozliwosc starania sie o
> inna pomoc de minimis?

Wydaje mi sie, że pomoc de minimis jest do określonego limitu i nie
ważne z ilu źródeł się ją otrzymuje, ale szczegółów nie pamiętam.

A tak BTW...
Refundacja jest pomocą de minimis...?

pozdr
Robert G

3. Data: 2011-04-03 14:49:44

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011.04.03 15:14, użytkowniczka/użytkownik robercik-us napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> Wydaje mi sie, że pomoc de minimis jest do określonego limitu i nie
> ważne z ilu źródeł się ją otrzymuje, ale szczegółów nie pamiętam.
>
> A tak BTW...
> Refundacja jest pomocą de minimis...?

Jest i nawet PFRON mi wysyła zaświadczenia :)
Do do korzystania z de minimis nie szukałem innych źródeł pomocy, a może by warto?

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

4. Data: 2011-04-03 15:40:59

Od: "Koola" <wytnij_koola@wytnij_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak BTW...
> Refundacja jest pomocą de minimis...?

Ponoc tak - poza wnioskiem WnUG trzeba wypelnic jakis formularz dotyczacy
pomocy de minimis.

5. Data: 2011-04-03 15:44:58

Od: "Koola" <wytnij_koola@wytnij_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do do korzystania z de minimis nie szukałem innych źródeł pomocy, a może
> by warto?

A czemu by nie mialo byc warto? Ludzie ciagna z dotacji ogromna kase to
czemu ON nie moga ;)

Z takich pilnych i bardzo potrzebnych rzeczy to pytalem w PFRONie o
dofinansowanie na wdrozenie podpisu elektronicznego -to by mi baaaardzo
pomoglo - ale oczywiscie w PFRONie nic nie wiedza.

6. Data: 2011-04-03 20:10:57

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.04.2011 17:44, Koola pisze:

> Z takich pilnych i bardzo potrzebnych rzeczy to pytalem w PFRONie o
> dofinansowanie na wdrozenie podpisu elektronicznego -to by mi baaaardzo
> pomoglo - ale oczywiscie w PFRONie nic nie wiedza.

Witam

O dofinansowanie Podpisu elektronicznego W PEFRON-ie pewnie będzie
trudno. Taką pomoc. Ja bym raczej szukał w programach unijnych
tak beż sprawdzania to przychodzi mi na myśl Program
Zrównoważonego Rozwoju. Albo Innowacyjna Gospodarka

--
Piotr M :)

7. Data: 2011-04-04 07:38:17

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-04-03 17:44, użytkowniczka/użytkownik Koola napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):

> A czemu by nie mialo byc warto? Ludzie ciagna z dotacji ogromna kase to
> czemu ON nie moga ;)

Nie interesowałem się tym - szczerze mówiąc nie mam czasu - :/
Jak mam stracić kupę czasu na procedury ... - to wiesz :)

> Z takich pilnych i bardzo potrzebnych rzeczy to pytalem w PFRONie o
> dofinansowanie na wdrozenie podpisu elektronicznego -to by mi baaaardzo
> pomoglo - ale oczywiscie w PFRONie nic nie wiedza.

Patrzyliśmy z bratem, w tej chwili e-podpis kosztuje 300 zł na osobę, nie jest to
kwota powalająca na kolana :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

8. Data: 2011-04-04 15:47:26

Od: "Koola" <wytnij_koola@wytnij_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Patrzyliśmy z bratem, w tej chwili e-podpis kosztuje 300 zł na osobę, nie
> jest to kwota powalająca na kolana :)

Niby tak ale to jest srodek ktory baaardzo pomada ON prowadzacej firme. Ja
nie mam prawa jazdy i miec nie bede -skoro inne firmy ciagna dotacje na byle
glupoty byle tylko cos wyciagnac to czemu ON nie moze dostac dofinansowania
na wdrozenie podpisu elektronicznego.

9. Data: 2011-04-04 16:21:27

Temat: Re: Dofinansowanie składek ZUS przez PFRON a inna pomoc de minimis
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011.04.04 17:47, użytkowniczka/użytkownik Koola napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):

> [...]
> glupoty byle tylko cos wyciagnac to czemu ON nie moze dostac dofinansowania

No niby tak, bo jak chcesz samodzielnie rozliczać się z US i ZUS to jest niezbędny.
Jeżeli masz problemy z poruszaniem się to umowy też można tak podpisać -jest
to pokonanie bariery.
Ja wolę biuro rachunkowe /czytanie non stop zmian już mnie mierzi/, ma OC , bierze
odpowiedzialność za błędy, a skarbowy czy ZUS na kontrolę idzie do nich nie
do mnie, tych gości nie potrzebuję.

Dziś wstępnie interpretowałem inną ustawę, bo niestety muszę ją w miarę dobrze
poznać, i mi starczy skakanie po pięciu innych. Dziś jest net - www.sej.gov.pl
isap.sejm.gov.pl i www.rcl.gov.pl - nie trzeba siedzieć w bibliotekach.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

10. Data: 2011-05-19 16:29:04

Od: "ptaszyna" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponoc tak - poza wnioskiem WnUG trzeba wypelnic jakis formularz dotyczacy
pomocy de minimis.

Tak dokladnie,

a czy wiecie, ze od 1 czerwca dofinansowanie do ZUS bedzie wynosic:

- dla stopnia znacznego - 100% (tak jak dzisiaj dla znacznego i
umiarkowanego)
- dla stopnia umiarkowanego - 50% (dzisiaj 100% o polowe mniej)
- dla stopnia lekkiego - 30%

Co wy na to?

Temat do dyskusji
uzależnienie