Dojrzale kobiety

51. Data: 2008-11-26 16:29:25

Temat: Re: Dojrzale kobiety
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Nov 2008 08:21:08 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Ikselka-Tu chodzi bardziej o mlodych,a nie dzieci.Takie relacje
> odmladzaja,ale zachodze w glowe,jak sie to odmladzanie dokladnie
> odbywa.Masz jakas propozycje?

Jest to mozliwe, ale nie rozumiem tego. Znam takie przypadki.
Jednak samo dążenie do odmłodzenia to jakas chora idee fixe jest, jak dla
mnie.
No pewnie, że sama bym wiele dała za te 20 latek mniej, ale żesz no, skoro
byłam spełniona w każdym dotychczasowym wieku, to nie mam czego żałować, w
każdym następnym też mam się w czym spełniać - odebrałam wszak od życia
wszystko, co najlepsze może kobieta mieć... Więc może te, co się chcą na
siłę odmłodzić, mają w tym sztucznie wymuszonym "powrocie" jakiś cel - może
przeżycia lepiej tego, co było im dane i nie wróci???
Tak mysle.

52. Data: 2008-11-26 16:44:11

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nimfomania to nie jest gwałcenie. To notoryczne dażenie.

No rozumiem, ale Ty od razu w skrajności wpadasz. Nimfomania to raczej
całe życie by jej przysłoniła, a ona poza tym funkcjonuje na różnych
płaszczyznach w miarę normalnie, tak mi się wydaje.
Poza tym nimfomania to chyba jakaś stała cecha, a mnie się wydaje, że
jej odbiło z latami, chociaż pewności nie mam.

> Ano, zawsze jakoś daje się wykorzystywać - coś zawsze jest dla niej za coś.
> Pytanie - za co?

No właśnie nie bardzo rozumiem, o co Ci chodzi z tym wykorzystywaniem.
To raczej ona wykorzystuje każdą sytuację, jak się da. Sama raczej nie
czuje się wykorzystywana. Tak jak pisałam wcześniej - ona nie liczy na
wielką miłość. Myślę, że wystarcza jej seks, który ją duchowo odmładza. :)
No ale nie siedzę w niej, to nie wiem, jak jest dokładnie.

> Mój mąż mi własnie tak podpowiedział - że może ona jest pierwszym
> drogowskazem dla takich chłopców w przyszłe, dojrzałe seksualnie życie?
> ;-PPP

No, jak to w przyrodzie wszystko się ładnie układa - tu potrzeba, tam
podaż, i wszyscy zadowoleni. ;)

Ewa

53. Data: 2008-11-26 16:51:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Nov 2008 17:44:11 +0100, medea napisał(a):

> [...]
> czuje się wykorzystywana. Tak jak pisałam wcześniej - ona nie liczy na
> wielką miłość. Myślę, że wystarcza jej seks, który ją duchowo odmładza. :)

Może i tak: mnie np. duchowo nabardziej odmładza aerobik. Może ona seks
właśnie tak traktuje? - tzn "póki mam ochotę i siłę, póty żyję"...

Tylko, że naprawdę nie wierzę, aby będąc zdrową kobietą odczuwała
satysfakcję z seksu z chłopaczkiem. No nie, nie, kobieta normalna
potrzebuje męskiej dominacji fizycznej i PSYCHICZNEJ w seksie, a nie
matkowania.

> No ale nie siedzę w niej, to nie wiem, jak jest dokładnie.

> No, jak to w przyrodzie wszystko się ładnie układa - tu potrzeba, tam
> podaż, i wszyscy zadowoleni. ;)

Może tak, faktycznie, z wykorzystywaniem przesadzam, a tu po prostu towar
za towar: iluzja za inicjację, iluzja za doświadczenie.

54. Data: 2008-11-26 16:52:46

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> Chyba że do roli nauczyciela ;)
>
> Sorry, Gawron, ja też już wypadłam z przedziału ;)

Wtłaczaj mnie w formę i przyprawiaj gębę - to nawet pasuje do wątku.

Gaw

55. Data: 2008-11-26 16:59:06

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Może i tak: mnie np. duchowo nabardziej odmładza aerobik. Może ona seks
> właśnie tak traktuje? - tzn "póki mam ochotę i siłę, póty żyję"...

Sparafrazowałabym: "dopóki ktoś ma na mnie ochotę, dopóty żyję" ;-D
Ta kobitka, o której piszę, jest od wielu lat samotna (w sensie - nie ma
męża, dorosłe dzieci już ma).

> [...]
> satysfakcję z seksu z chłopaczkiem. No nie, nie, kobieta normalna
> potrzebuje męskiej dominacji fizycznej i PSYCHICZNEJ w seksie, a nie

To, jak rozumiem, Ty i Twoje preferencje.
Znowu przykładasz własną skalę do wszystkich i twierdzisz, że kto się w
niej nie mieści, ten musi być nienormalny i niezdrowy.

> Może tak, faktycznie, z wykorzystywaniem przesadzam, a tu po prostu towar
> za towar: iluzja za inicjację, iluzja za doświadczenie.

Z tą inicjacją to bym nie przesadzała, chociaż pewności mieć nie mogę,
że nikogo nie rozprawiczyła. ;)

Ewa

56. Data: 2008-11-26 17:11:20

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Gawron pisze:

> Wtłaczaj mnie w formę i przyprawiaj gębę

Chyba odrobinę przesadzasz...

Ewa

57. Data: 2008-11-26 17:15:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka-Typ mezczyzny który opisywalas,pokazuje ze wolisz byc
dominowana,wzieta w posiadane.Chlopiec raczej nie weznie cie w
posiadanie,on bedzie cie zaspokajal,piescil,fascynowal sie twoim
cialem.Wydaje mi sie ze Medea jest typem kobiety lubiacej dominowac
nad mezczyzna.Z tego wychodzi ze rodzaj seksu,musi byc zupelnie inny z
mlodym i starszym.A raczej nie chodzi o to aby starsza stroila sie na
mlódke,bo mlode to chyba starszych pociagaja.

58. Data: 2008-11-26 17:24:05

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Gawron-Co ci sie tam gaworzy staruszku?Watek jest Manowsko-
Gombrowiczowsko-osobisty.

59. Data: 2008-11-26 18:16:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Nov 2008 09:15:51 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Ikselka-Typ mezczyzny który opisywalas,pokazuje ze wolisz byc
> dominowana,wzieta w posiadane.Chlopiec raczej nie weznie cie w
> posiadanie,on bedzie cie zaspokajal,piescil

Piszesz o dominacji męskiej jak o braku delikatności i czułości. No sorry,
gwałcona to ja być nie lubię ani nie jestem :->
Męska dominacja w seksie to wieksze doświadczenie życiowe, siła fizyczna
(wyrażona przez noszenie na rękach, a nie tłamszenie i zmuszanie do tego,
czego nie chcę), większa inicjatywa (w sensie zabiegania o względy), branie
w posiadanie owszem - psychicznie; wszystko to, co wymieniłam, może ze mną
zrobić tylko mężczyzna silniejszy fizycznie, wyprzedzający moje marzenia i
imponujący mi intelektem.
Z takim zabawa w fizyczne branie mnie w posiadanie sprawi mi przyjemność.
Czyli nigdy nie będzie to chłopiec.

60. Data: 2008-11-26 18:24:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka-ciekawa jest relacja naszej psycholodzki na ten temat.Duch
jest namietnie,do upojenia rozkochany w bycie nieduchowym,w zywym
pieknie,ach,on rozmilowal sie do szaleństwa,az do ostatecznego
zaparcia sie i zaprzeczenia samemu sobie w pieknie boskiego
glupstwa,on pada przed nim na kolana,on uwielbia je w rozpuscie
samowyrzeczenia i samozdeptania,bo odurza go to,iz wlasnie owo piekno
go poniza...

Ilu tak naprawdę jest w Polsce katolików?
[Wrocław] Gdzie terapia poznawczo-behawioralna?
Ściąganie - a miało być inaczej
a w anglii wydalają dzieciaki ze szkół
Maluchy chcą widzieć mamę - najnowsze odkrycie naukowe!