Dojrzale kobiety

41. Data: 2008-11-26 16:02:07

Temat: Re: Dojrzale kobiety
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Dlaczego żenująca? - skoro gdzie tylko się da, to znaczy, że ciągle
> niezaspokojona, czyli nimfomanka i tyle.

Już mi się bardziej podobało określenie michała - "żeński dojrzały
hedonizm". Bez przesady z tą nimfomanią, na dworcach chłopców nie
gwałci. Jest umiarkowanie normalna w zwyczajnych kontaktach.

> Chore podwójnie, bo nawet nie samo
> zainteresowanie młodymi samcami, lecz jego natężenie każące jej szukać oraz
> jej wewnętrzna niezgodność psychiczna i fizyczna z własnym ciałem.

To prawda. Często jej ubiór przeczy wiekowi - jakieś mini, duże dekolty.
I to zalotne spojrzenie... ;)

> A fakty
> są takie, że biedna kobieta w tym wszystkim pewnie daje sie dodatkowo
> wykorzystywać materialnie.

Nie, przy tym wszystkim to całkiem inteligentna, praktyczna i mocno
stąpająca po ziemi kobitka. Nie szuka wielkiej miłości, więc i trzeźwym
okiem ocenia sytuację. Na pewno nie daje się wykorzystywać finansowo,
tym bardziej że nie jest jakoś specjalne majętna.

Ewa

42. Data: 2008-11-26 16:05:11

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Na jakiej stacji? - ;-PPP

W biegu, kochana, w biegu... ;):( (no nie mogę się zdecydować na emot)

Ewa

43. Data: 2008-11-26 16:10:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka-Z tymi gestami to trzeba by bylo samemu zobaczyc.Tez w Sadzie
ale okregowym,prokuratorka,jak czekalen na sprawe.Tak sie krecila po
korytarzu,zatrzymala i jej spojrzenie takie bylo,ze mnie oniesmielila
i raczej napewno sie zaczerwienilem.A póznie na sali tege jej
gesty,spowodowaly u mnie mysli -elita,ale ma klase.

44. Data: 2008-11-26 16:11:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Nov 2008 07:46:04 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Ikselka-Ta Pani psycholog jest hipotetyczna,chociaz zwiazek starszej z
> mlodszym prawdziwy jest.

Ale nie z dzieckiem.

> Tak sie zastanawialem nad tym odmladzaniem za
> pomoca mlodosci,taki powrót wstecz za pomoca mlodego.Spotykalem taki
> kobiety,które oswiadczaly ze nasienie mlodego dziala odmladzajaco.Tak
> sobie te relacje tlumaczyly.Znowuz pewna lawniczka,wpadala w zupelna
> lekkomyslnosc w Sadzie na widok mlodych mezczyzn.Wiesz,trzeba jej bylo
> ciagle sale pokazywac ,w której odbywaja sie sprawy,ladnie wypinala
> piersi i krecila biodrami.Kiedys tak jej sie oczy blyszczaly i nogi
> rozchylily na widok mlodych ze Sedzina zapytala-Chcesz go
> zaliczyc.Kiwnela z aprobata glowa.

Różne są zboczenia. Jeśli kobieta czuje pociąg seksualny do dziecka to jest
to pedofilia i tyle. Co chcesz mi powiedzieć właściwie?

45. Data: 2008-11-26 16:11:38

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości >> Dlaczego Ĺźenująca? - skoro
> [...]

> dojrzały hedonizm". Bez przesady z tą nimfomanią, na dworcach
> chłopców nie gwałci. Jest umiarkowanie normalna w zwyczajnych

Dodałbym jeszcze, że wychodzi naprzeciw potrzebom dojrzewającym chłopcom i
spełnia ważną rolę edukacyjną, czego w szkole żółtodzioby nigdy nie będą
mieli w przedmiocie nauczania. Tak było jest i będzie. :)

michał

47. Data: 2008-11-26 16:21:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Nov 2008 17:02:07 +0100, medea napisał(a):

> Już mi się bardziej podobało określenie michała - "żeński dojrzały
> hedonizm". Bez przesady z tą nimfomanią, na dworcach chłopców nie
> gwałci.

Nimfomania to nie jest gwałcenie. To notoryczne dażenie.

> Jest umiarkowanie normalna w zwyczajnych kontaktach.

Zwyczajne kontakty chyba nie zwróciły Twojej uwagi, lecz te
nie-zwyczajne...

> To prawda. Często jej ubiór przeczy wiekowi - jakieś mini, duże dekolty.

Sama nie lubię patrzeć na zwiedłe kobiece ciało, opięte w trykoty i
seksowne ciuszki nastolatki.

> [...]
> okiem ocenia sytuację. Na pewno nie daje się wykorzystywać finansowo,
> tym bardziej że nie jest jakoś specjalne majętna.

Ano, zawsze jakoś daje się wykorzystywać - coś zawsze jest dla niej za coś.
Pytanie - za co?
Mój mąż mi własnie tak podpowiedział - że może ona jest pierwszym
drogowskazem dla takich chłopców w przyszłe, dojrzałe seksualnie życie?
;-PPP

46. Data: 2008-11-26 16:21:08

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka-Tu chodzi bardziej o mlodych,a nie dzieci.Takie relacje
odmladzaja,ale zachodze w glowe,jak sie to odmladzanie dokladnie
odbywa.Masz jakas propozycje?

48. Data: 2008-11-26 16:21:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Nov 2008 17:05:11 +0100, medea napisał(a):

> W biegu, kochana, w biegu... ;):( (no nie mogę się zdecydować na emot)
>
> Ewa

Ano własni, ani się człek obejrzy, jak stacja przejechana ;-DDD

49. Data: 2008-11-26 16:23:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Nov 2008 08:10:04 -0800 (PST), glob napisał(a):

> [...]
> i raczej napewno sie zaczerwienilem.A póznie na sali tege jej
> gesty,spowodowaly u mnie mysli -elita,ale ma klase.

Żebyś Ty widział, jakie "klasowe" gesty ma niejedna pijaczka i prostytutka,
o których mi opowiadali znajomi pracujący w Policji... Królowa angielska i
księżna Diana w jednym, norrrmalnie...

50. Data: 2008-11-26 16:25:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Nov 2008 17:21:08 +0100, Ikselka napisał(a):

> Nimfomania to nie jest gwałcenie. To notoryczne dażenie.

DĄŻENIE! - no, zeby nie było, że o obdarowywaniu piszę, i w dodatku z
bykiem ort.

Ilu tak naprawdę jest w Polsce katolików?
[Wrocław] Gdzie terapia poznawczo-behawioralna?
Ściąganie - a miało być inaczej
a w anglii wydalają dzieciaki ze szkół
Maluchy chcą widzieć mamę - najnowsze odkrycie naukowe!