Dolores

1. Data: 2018-01-17 01:27:37

Temat: Dolores
Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Do wczoraj nie wiedziałem jak ona wyglądała. Słyszałem dziesiątki jej piosenek i nie
miałem pojęcia jak personifikował się ten smutek.

Jej głos był dla mnie zawsze piękny, ale przejmująco mroczny i wilgotny od łez.
Wczoraj także trochę od moich.

Wolałbym nie wiedzieć jak wyglądała.

https://youtu.be/RUmdWdEgHgk

2. Data: 2018-01-17 08:45:51

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Z całym szacunkiem dla Zmarłej - nie widzę i nigdy nie widziałam niczego pięknego w
jej głosie - jedynie ten smutek w jej dziwnych piosenkach i dziwną manierę śpiewu.

3. Data: 2018-01-17 08:52:44

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Manierę, którą często obserwowałam u osób śpiewających z gitarą przy ogniskach
harcerskich.
Dolores miała szczęście śpiewać przy mikrofonie, z towarzyszeniem aparatury
dźwiękowej i z dobrymi aranżacjami. Ot i wszystko.
Jak większość dzisiejszych ,,gwiazd".
Pojęcie gwiazdy piosenki skurczyło się, niestety. Prawdziwy Głos to miała nasza
Sośnicka. Na przykład.

4. Data: 2018-01-17 08:57:43

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Dlatego wolałbyś też (do Wątkodawcy) nie wiedzieć, jak wyglądał śpiew Dolores bez
wspomagania elektroakustyką i aranżacją.

5. Data: 2018-01-17 09:03:29

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Dziś można z każdego zrobić gwiazdę piosenki. Weźmy np. takiego stworka o pseudonimie
Margaret. Rynek wszystko przyjmie.
No - nie wszystko. Mandarynę jednak wypluł - ale przedtem JEDNAK trochę pożuł,
pociumlał...

To powyższe oczywiście nie odnosi się do Dolores - ona jednak miała w sobie coś.

6. Data: 2018-01-17 16:55:58

Temat: Re: Dolores
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.01.2018 o 01:27, tren R pisze:
> Do wczoraj nie wiedziałem jak ona wyglądała. Słyszałem dziesiątki jej piosenek i
nie miałem pojęcia jak personifikował się ten smutek.

Aż trudno uwierzyć, że nie natknąłeś się nigdy na żaden teledysk ThC.

> Jej głos był dla mnie zawsze piękny, ale przejmująco mroczny i wilgotny od łez.
Wczoraj także trochę od moich.

> Wolałbym nie wiedzieć jak wyglądała.
>
> https://youtu.be/RUmdWdEgHgk

Wielka szkoda.

Ewa

7. Data: 2018-01-17 20:09:20

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Wolałbym nie wiedzieć jak wyglądała.

Ja ją widziałem na koncercie w Spodku, nic nie było w niej odpychającego,
normalna niebrzydka laska.

>https://youtu.be/RUmdWdEgHgk

Celowo wybrałeś ten akurat clip?

8. Data: 2018-01-17 20:24:47

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>To powyższe oczywiście nie odnosi się do Dolores - ona jednak miała w sobie
>coś.

A teraz sprawdz co napisalas trzy posty wczesniej, mujborze jaka ta iksela
pojebana :-)

9. Data: 2018-01-17 21:51:17

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Coś.
Czyli więcej niż zero.
Zero to jest Margaret.

10. Data: 2018-01-17 23:49:46

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 17 stycznia 2018 08:45:53 UTC+1 użytkownik i...@g...pl napisał:
> Z całym szacunkiem dla Zmarłej - nie widzę i nigdy nie widziałam niczego pięknego w
jej głosie - jedynie ten smutek w jej dziwnych piosenkach i dziwną manierę śpiewu.

Z całym szacunkiem to mogłabyś się w końcu odpierdolić.

Paranoja
Re: Dolores
PIS święci Sukces.
Skąd się wzięła nienawiść?