Paranoja

1. Data: 2018-01-16 18:30:10

Temat: Paranoja
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103454,22904378,klauzula
-sumienia-w-wyborcow-pis-pytamy-czy-lekarz-mogl-odmo
wic.html

"Lekarz z Pomorza wywiesił na gabinecie kartkę, że nie przyjmuje
"pacjentów z PiS", bo wyposażenie gabinetu sfinansował WOŚP."

Brawa dla lekarza.

A tymczasem...

http://niezalezna.pl/214311-trudno-sobie-wyobrazic-z
eby-normalny-rozsadny-lekarz-mogl-cos-takiego-wywies
ic

Paranoja nr 1

"Rzecznik Odpowiedzialności Zawodowej WIL, prof. Jan Błaszczyk
powiedział, że na razie "nic mu nie wiadomo o tej konkretnej sprawie".
Poinformował, że za takie zachowanie grozi kara, począwszy od upomnienia
i nagany, przez karę pieniężną, aż po częściowe zawieszenie prawa
wykonywania zawodu. Zaznaczył, że "lekarz może wyrażać swoje poglądy,
ale nie w sposób związany z wykonywanym zawodem"."

Paranoja nr 2

"Prezes Okręgowej Izby Lekarskiej w Gdańsku, dr Roman Budziński
poproszony o komentarz do informacji podanej przez portal z całą
stanowczością podkreślił, że "to jest dyskwalifikacja dla lekarza".
Wszelkie zasady etyki lekarskiej, które są od prawie trzech tysięcy lat
spisane wykluczają, aby lekarz w jakikolwiek sposób różnicował pacjentów
- dodał."

Paranoja nr 3 (moja ulubiona)

"Sprawą zainteresowała się także posłanka Anna Sobecka (PiS).
Wystosowała pismo do prezesa Naczelnej Izby Lekarskiej Macieja
Hamankiewicza, w którym pyta m.in. o stanowisko Izby w związku "ze
skandalicznym zachowaniem" lekarza, a także o konsekwencje, jakie on
poniesie. Zdaniem posłanki takie zachowanie jest sprzeczne z
przyrzeczeniem lekarskim, w którym lekarze zobowiązują się nieść chorym
pomoc "bez żadnych różnic, takich jak: rasa, religia, narodowość,
poglądy polityczne, stan majątkowy i inne, mając na celu wyłącznie ich
dobro i okazując im należny szacunek"."

To smutne, że rządzą nami ludzie, którzy mają taki bałagan w głowie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2018-01-16 18:48:13

Temat: Re: Paranoja
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.01.2018 o 18:30, Kviat pisze:
> [...]
>

> "Lekarz z Pomorza wywiesił na gabinecie kartkę, że nie przyjmuje
> "pacjentów z PiS", bo wyposażenie gabinetu sfinansował WOŚP."

Rzeczywiście paranoja, powinien stracić prawo wykonywania zawodu.

3. Data: 2018-01-16 18:56:42

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Spoko. Niech tylko RZECZYWIŚCIE komuś odmówi. Sąd się tym chętnie zajmie.
Ale palant ?

4. Data: 2018-01-16 19:05:33

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Proponuję - pacjenci z PiS, oblegajcie ten gabinet ?

5. Data: 2018-01-16 19:38:24

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-16 o 17:56, i...@g...pl pisze:
> Spoko. Niech tylko RZECZYWIŚCIE komuś odmówi. Sąd się tym chętnie zajmie.
> Ale palant ?

a ty ciagle drzesz morde zamiast rozmawiac, u mnie brawa

--
gazebo

---
Avast.

6. Data: 2018-01-16 19:54:19

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

U ciebie brawa? - jak u wszystkich durniów.

7. Data: 2018-01-16 19:58:32

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Dostał darmowe wykształcenie od Państwa Polskiego - ma leczyć wszystkich jego
obywateli i nie podskakiwać jak wesz na grzebieniu.

8. Data: 2018-01-16 20:04:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-16 o 18:48, pinokio pisze:
-sumienia-w-wyborcow-pis-pytamy-czy-lekarz-mogl-odmo
wic.html

> Rzeczywiście paranoja, powinien stracić prawo wykonywania zawodu.

Tak jak inni lekarze z klauzulą sumienia?
Nawet pani Sobecka jest za tym, żeby ponosili konsekwencje.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2018-01-16 20:05:56

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-16 o 19:58, i...@g...pl pisze:
> Dostał darmowe wykształcenie od Państwa Polskiego - ma leczyć wszystkich jego
obywateli i nie podskakiwać jak wesz na grzebieniu.

Paranoja...
Ikselka przeciwna klauzuli sumienia u lekarzy.
Świat się kończy :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2018-01-16 20:07:19

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.01.2018 o 20:05, Kviat pisze:
> Paranoja...
> Ikselka przeciwna klauzuli sumienia u lekarzy.
> Świat się kończy :)

chyba anty-sumienia

Re: Dolores
PIS święci Sukces.