Dom vs mieszkanie w bloku

31. Data: 2011-02-02 15:11:22

Temat: Re: Dom vs mieszkanie w bloku
Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Feb 2011 09:41:26 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

> Dom vs mieszkanie w bloku. Gdzie się lepiej mieszka?
>
> Z dedykacją dla baranów kupujących m2 mieszkania za 5000zł.

Tak tanio?

Wczoraj z ciekawości sprawdziłem ceny w takim gettcie na końcu świata,
które się mija wyjeżdżając z Wrocławia na A4 Wrocław-Wschód:
http://www.archicom.pl/download/cenniki/Jagodno_AB7_
AB8-do31stycznia2011.pdf

Ciekawie to wygląda - płot, morze aut i bloki. I pola dookoła.

Oczywiście według dewelopera jest to "położenie w zacisznym otoczeniu, z
dala od zgiełku miasta zapewnia spokój i harmonię". Do tego w tym miejscu
"zamieszkują głównie młode rodziny, które chętnie nawiązują relacje
towarzyskie" (głównie podczas pyskówki o miejsce parkingowe).

O ile jeszcze jestem w stanie zrozumieć chęć mieszkania tam, gdzie
"wszędzie blisko", tak płacenie 6-7k/m2 za takie zadupie (+35k za parking)
nie mieści mi się w głowie.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

32. Data: 2011-02-02 16:35:39

Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam wrote:

> http://www.wykop.pl/artykul/605095/solpark-pod-belch
atowem-kosmos-w-srodku-pola/

> Wies zabita dechami a szkole maja prawdopodobnie najlepsza w Polsce.
> Wogole cala wioska nie z tej ziemi :)

Tam teraz cała okolica jest dość zadbana. Ale do tego trzeba
mieć zarabiającą kupę kasy elektrownię, która w dodatku nie
żałuje na inwestowanie w infrastrukturę okolicy.
Oczysiście jeszcze kilkadziesiąt (albo sto kilkadziesiąt?)
tysięcy ludzi, którzy bezpośrednio lub pośrednio mają dzięki
tej elektrowni utrzymanie.

--
mjk
Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

33. Data: 2011-02-02 16:46:04

Od: GS <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Slawek Kotynski napisał:

> [...]
> Oczysiście jeszcze kilkadziesiąt (albo sto kilkadziesiąt?)
> tysięcy ludzi, którzy bezpośrednio lub pośrednio mają dzięki

Raczej z kopalni żyje
Elektrownia jest w Rogowie na terenie gminy Kleszczów

pzdr
GS

34. Data: 2011-02-02 16:58:44

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mózgu
> wielkości malej pomarańczy trzeba mieć żeby dom za miastem posiadać. I
> krety
> wszędzie krety, żeby chociaż zupę na nich się dalo ugotować. Ale skurwiele
> takie twarde że każdą maszynkę do mielenia mięsa od razu wykończą.
> Robactwa
> tyle że nawet w delirce jest mniej. W bloku warto żyć zeby chociaż raz w
> czasie komentowania zachowania sąsiada polegajacego na tym ze się
> spierdolił
> ze schodów. Usłyszeć, ze i tak szedł na dół.

Dramatyzujesz.
Odśnieżanie dla mnie to przyjemność i ruch na świeżym powietrzu z rana. Ja
to lubię.
Gimbusy jeżdżą już wszędzie. Krety załatwia kot. Niestety kot nie załatwi
szczurów w blokach w mieście.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

35. Data: 2011-02-02 17:35:18

Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

GS wrote:

> Raczej z kopalni żyje
> Elektrownia jest w Rogowie na terenie gminy Kleszczów

Nie rozumiem, co za różnica? To wszystko jest jedno
przedsiębiorstwo, na obszarze kilku kilometrów.
BTW. chyba Rogowiec a nie Rogów.

Wracając do wątku mieszkania, to ja bym jednak się nie
palił do okolic tej elektrowni. Byłem parę dni w Słoku;
lasy całkiem, całkiem, ale przy dobrym wietrze smród wyraźny.

36. Data: 2011-02-03 09:25:18

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Tych z szałasów i nor w obrębie 5 km?
> ;-PPP

kuzyni werblińskiego koczujący na działkach :)

37. Data: 2011-02-03 11:31:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

38. Data: 2011-02-03 13:18:45

Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości

> Wolę zapłacić za mieszkanie ma Mokotowie,Ursynowie (te dzielnice
> mi pasują, bo tu się wychowywałem i sporo znajomych wciąż tu mieszka)

Aaa, jak pasuje Ci Ursynow na koncu swiata lub jeszcze dalej gdyby nie metro
z niekonczacymi sie uliczkami blokowymi ktorych topografii nie moga
zrozumiec sami tworcy to reszte argumentow rozumiem.

Pozdro.. TK

39. Data: 2011-02-04 14:01:05

Od: rrr <r...@o...rrr.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> palił do okolic tej elektrowni. Byłem parę dni w Słoku;
> lasy całkiem, całkiem, ale przy dobrym wietrze smród wyraźny.

I nie wiem czy byłeś w Wodniku, ale ja tam jechałem na GPS, nagle na
środku drogi szlaban i pan ochraniacz. Podjeżdżam więc i mówię, że chyba
zgubiłem drogę, ale ona na to, że nie, że ok, otwiera szlaban i
zapierniczam przez teren kopalni do hotelu :)

pozdrawiam
rafał

40. Data: 2011-02-06 08:04:59

Od: zbigi <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slawek Kotynski napisał(a):
> [...]

Nieprawda.

To fakt. Dopoki nie powstalo zaglebie gorniczo-energetyczne, okolice
Kleszczowa, Rogowca, Piasków, to byla biedna dziura zabita dechami - na
przyklad prad do mojej obecnej wioski dociagnieto dopiero w latach 70
zeszlego wieku.

> Nie rozumiem, co za różnica? To wszystko jest jedno
> przedsiębiorstwo, na obszarze kilku kilometrów.
> BTW. chyba Rogowiec a nie Rogów.

Jednym przedsiebiorstwem (w ramach konsolidacji pod nazwa PGE) stalo sie
dopiero w ciagu ostatnich kilkunastu miesiecy. A i to nie do konca.
To gmina Kleszczow od czasow reformy administracyjnej zaczela
bezposrednio korzystac z podatkow odprowadzanych przez elektrownie i
kopalnie do kasy gminnej. Dzieki temu mozliwa byla rozbudowa
infrastruktury mieszkalnej i przyciagniecie duzej ilosci ludzi
budujacych tu swoje domy. Teraz gmina stawia na rozwoj stref
przemyslowych - nie przejadaja kasy z podatkow tylko tworza
infrastrukture dla inwestorow przemyslowych tak aby po wyschnieciu
zrodla (czyli zamknieciu kopalni i elektrowni) miejscowi mieli gdzie
pracowac. Buduja obwodnice i polaczenie z trasa wroclawska i chyba tez
lepsze polaczenie z gierkowka maja robic. Swoja droga mogliby
zainwestowac w prawdziwy tor wyscigowy - jezeli ktos marzy o F1 w
Polsce, to IMO tylko w tym miejscu :)
Od kilku lat kopalnia rozszerza sie na zachod i weszla tez na teren
gminy Szczercow - i tam widac postep w rozwoju.

> Wracając do wątku mieszkania, to ja bym jednak się nie
> palił do okolic tej elektrowni.

Dlaczego? Cala polnocna strona od linii dziury, to duze kompleksy lesne
(choc przewaznie bory sosnowe).

> Byłem parę dni w Słoku;
> lasy całkiem, całkiem, ale przy dobrym wietrze smród wyraźny.

Smrod? Chyba trafiles na poludniowo-wschodni wiatr, kiedy potrafi
przywiac fetorek z nieodleglego Szpinalowa, gdzie znajduje sie bakutil,
co nie ma nic wspolnego z elektrownia i jej dzialalnoscia. Przy dobrym
wietrze, to i za elektrownie potrafi zawiac. Na cale szczescie zdarza
sie to moze raz w roku...
Ja tam mieszkam sobie 1,5km od elektrowni i dopoki nie wyprowadze gosci
w pole, gdzie widac 7 lini WN i nie pokaze samej elektrowni (normalnie
schowanej za lasaem), to zdaje jem sie, ze sa na jakims glebokim zadupiu
(wiele sie znow nie myla;)). Miastowi sa wrecz zachwyceni wiejska
atmosfera (tem bardziej, ze we wsi zadnej hodowli zwierzecej nie
uswiadczysz, to i "swojskie zapachy" tez sie nie trafiaja). :)
A wczoraj wieczorem, gdym wracal z miasta Lodzi, to na mojej dzialce
przed chalupa zastalem pasacych sie kilka saren (w polowie drogi miedzy
asfaltem a chalupa - info dla Budynia;))

--
zbigi i stopka zastepcza

oszczędności nr3 by zlotowinfo
Lampa w kolorze mosiądzu
Zepsulam kaloryfer?
Chłodziarka-chłodziark a.
Soki Dr Witt, gdzie kupić? Ewentualnie gdzie kupić takie butelki.