Domagają się mężczyzn

1. Data: 2018-10-13 19:57:56

Temat: Domagają się mężczyzn
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

https://www.facebook.com/groups/735286193270314/perm
alink/1581437441988514/

Pomijając już ortografię (ikselka, to twoi koledzy...), trochę to
dwuznaczne, że faceci domagają się mężczyzn.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2018-10-14 01:21:15

Temat: Re: Domagają się mężczyzn
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> https://www.facebook.com/groups/735286193270314/perm
alink/1581437441988514/

> Pomijając już ortografię (ikselka, to twoi koledzy...

Po czym to poznajesz?

> trochę to
> dwuznaczne, że faceci domagają się mężczyzn.

Ja tam widzę panie i kilku dżentelmenów pomagających im nieść transparent.
Ortografię wybaczam. Liczą się intencje.

--
XL

Co grozi za krytykowanie prawicowego kandydata
Grecja chce reparacji wojennych.
A po cholerę nam jakiś wrak?
Leo się doigrał?
Kandydat pis i moralność