Dopalacze - histeria

1. Data: 2010-10-13 07:43:13

Temat: Dopalacze - histeria
Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Najpierw klepali premiera po ramieniu,
ze rowny gosc, 'swoj" bo popalał trawkę:

"Fajny kolo", "Człowiek jak my wszyscy", "Swój chłop"
- tak Internauci Wirtualnej Polski komentują wyznanie
premiera Donalda Tuska o tym, że w młodości
popalał marihuanę i nie stronił od alkoholu.

"Nareszcie ktoś normalny w tym cyrku"

W końcu jakiś normalny typ w tym rządzie!" - pisze Legnica, a Zoja
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Donald-Tusk-t
o-fajny-kolo,wid,9945968,wiadomosc.html

------------------
A teraz histeria z dopalaczami - fajna hipokryzja przed wyborami.
I ZDZIWIENIE, skad tyle dzieciakow z problemem.

Pozdrawiam,
Druch

2. Data: 2010-10-13 07:54:54

Temat: Re: Dopalacze - histeria
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> A teraz histeria z dopalaczami - fajna hipokryzja przed wyborami.
> I ZDZIWIENIE, skad tyle dzieciakow z problemem.

Nasz kochany lokalny debilku, odpowiedz sobie na dwa pytania:

Ile znasz przypadkow smierci od popalania trawki? Fakt, ze Clinton tez
popalal dowodzi tego, ze za jego czasow DEA byla hipokrytyczna?

3. Data: 2010-10-13 08:10:11

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ile znasz przypadkow smierci od popalania trawki? Fakt, ze Clinton tez
> popalal dowodzi tego, ze za jego czasow DEA byla hipokrytyczna?

Tu też by się przydał niewielki blancik dla niektórych.... co jakiś czas.
Wyluzowałoby się towarzystwo, uśmiechnęło i w tworzeniu absurdalnych teorii
miałoby lepsze wyniki.

MK

4. Data: 2010-10-13 08:12:54

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.com> napisał w wiadomości

o-fajny-kolo,wid,9945968,wiadomosc.html

> IMO temat dopalaczy czy innych uzywek jest tu raczej drugorzedny.
> Ma tu poprostu miejsce pewien oklepany juz mechanizm, zgodnie z ktorym
> dziala juz nasze spoleczenstwo, w dodatku idealnie dostrojony do jego
> mentalnosci.
> Zadowolic wszystkich to nie lada sztuka, ale wk*rwic? Bez problemu.

Ciekawa jestem co by z Ciebie wyszło, gdybyś czasami "przyjarał".
Może jakiś całkiem przyjemny gość?

MK

5. Data: 2010-10-13 08:19:50

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.com> napisał w wiadomości

o-fajny-kolo,wid,9945968,wiadomosc.html

> Ciekawa jestem co by z Ciebie wyszło, gdybyś czasami "przyjarał".
> Może jakiś całkiem przyjemny gość?

Ja bym mu nic nie dal, skoro "normalnie" jest agresywny.

6. Data: 2010-10-13 08:22:40

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

o-fajny-kolo,wid,9945968,wiadomosc.html

> Ja bym mu nic nie dal, skoro "normalnie" jest agresywny.

A jak byś się zdziwił?
Jakby z Pimpusia wylazł radosny, roześmiany gostek? Skąd wiesz co on tam
kisi w środku.....

7. Data: 2010-10-13 08:33:00

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

> Ciekawa jestem co by z Ciebie wyszło, gdybyś czasami "przyjarał".
> Może jakiś całkiem przyjemny gość?

Gdzie widzisz agresje w wypowiedzi L?

Bo sytuacja sie powtarza po raz n-ty
- agresja Osobnika Ktorego Mam Na Mysli zupelnie Cie nie razi,
a nawet sie podoba, jest ok.

A teraz znowu L napisał "agresywnie" -

Odjazd jakis. O ssso chodziii?????

Druch

8. Data: 2010-10-13 08:43:26

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> Nasz kochany lokalny debilku, odpowiedz sobie na dwa pytania:

Mniej chamstwa na grupie! Wiecej merytorycznosci.

> Ile znasz przypadkow smierci od popalania trawki? Fakt, ze Clinton tez
> popalal dowodzi tego, ze za jego czasow DEA byla hipokrytyczna?

Fajna logika - brak smierci z powodu trawki czy dopalaczy
(bo na razie nie stwierdzono smierci z powodu dopalaczy)
swiadczy o ich nieszkodliwosci.
Ot logika!
Moze zglosisz to odkrycie premierowi, bo szaleje
na koszt podatnika z roznymi sluzbami juz od tygodnia!

=========================

http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/265706,Mezczy
zna-nie-zmarl-z-powodu-dopalaczy

"Jak powiedział w poniedziałek PAP Romuald Piecuch z zespołu prasowego
Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu, mężczyzna cierpiał od dzieciństwa
na chorobę serca, a fiolka, którą znaleziono w jego kieszeni, zawierała
resztki zaschniętego środka energetyzującego, a nie dopalacza."

Druch

9. Data: 2010-10-13 08:44:31

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Gdzie widzisz agresje w wypowiedzi L?
>
> Bo sytuacja sie powtarza po raz n-ty
> - agresja Osobnika Ktorego Mam Na Mysli zupelnie Cie nie razi,

A gdzie ja napisałam o agresji?
Druchu... przestań sobie dopowiadać, co Ci ślina na mózg przyniesie.

MK

10. Data: 2010-10-13 08:45:49

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

o-fajny-kolo,wid,9945968,wiadomosc.html

> Nalezalem do tych wybrancow naszej dosc ekscentrycznej pani od polskiego,
> ktorzy w zamian za dana do zrozumienia obietnice lub tez warunek zdanej u
> niej matury z polskiego, zalezy chyba jak na to spojrzec, przejarali z nia
> praktycznie caly ostatni semestr.
> Nie powiem, wrazenia po trawce byly dosc ciekawe, ale moj organizm chyba
> za bardzo jej nie toleruje, poniewaz takich stanow kacowych jak wlasnie po
> trwace to w zyciu nie mialem. Az chyba cud, ze nie zdechlem po niej w tej
> szkole.

O masz.....
A wiesz, że w życiu bym Ciebie o to nie podejrzewała?
Zawsze tu jesteś taki pozapinany pod szyję i pod krawatem.
A tu proszę... perskie oko jak trzeba :-)))

MK

bunt na pokładzie
Dopalaczy c.d. czyli kiedy ludzie zrozumieją...
Warto poczytać.
Do Medei.
Humoryustyczny wydźwięk...