Dopalacze - histeria

21. Data: 2010-10-13 09:28:46

Temat: Re: Dopalacze - histeria
Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

news:1oh8dyowjj1az.196h4me91nz4d$.dlg@40tude.net...

> Tylko o tym własnie myślę podczas całego tego pseudodziałania z zamykaniem
> sklepów. Zamiast zamykać sklepy (co jest bezsensowne - dopalacze przyjdą
> same do szkoły, na uczelnie i na dyskoteki), nie lepiej byłoby
> przeanalizowac problem od tej strony? Tzn przeanalizować i zaradzić temu,
> DLACZEGO oni biorą i coś z tym zacząć robić? Nooo, ale to tyyyle roboooty!
> Po co, kiedy społeczeństwo lepiej dostrzeże, że zamknięto parę sklepików.
> Bo hałas większy.

Otóż to - temat zastępczy + zabawa pod wybory i pod publiczkę.
Zeby slupki nie spadały, bo kolejne podwyzki zapowiadane.
Za chwile beda wyplacac
odszkodowania bo firmy dzialaly zgodnie z prawem.

A nie tak dawno premier ktory podpalał to był "fajny kolo",
fajny luzny gosc, swojak - tak sie kształtuje stereotypy wsrod malolatów.

Pozdrawiam,
Druch

22. Data: 2010-10-13 09:32:49

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Druch" <e...@n...com> wrote in message

I jeszcze ciekawostka.
Ta cala akcja moze miec przyczyne taką:

wlasciciele sklepow z dopalaczami
za bardzo przejeły siec dystrybucji
narkotykow w Polsce.
_odbierajac_ dochody dotychczasowym
starym mafiom dystrybycji narkotyków,
powiazamymi z politykami.

Wiec trzeba bylo to ukrucic zeby zarabiac
miał ten co zarabiał do tej pory :)

Porzadek musi byc, no nie?
Przerazajace ale mozliwe.

Pozdr,
Druch

23. Data: 2010-10-13 09:33:30

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Vilar napisał(a):
> U�ytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.com> napisa� w wiadomo�ci

o-fajny-kolo,wid,9945968,wiadomosc.html

> O masz.....
> A wiesz, �e w �yciu bym Ciebie o to nie podejrzewa�a?
> Zawsze tu jesteďż˝ taki pozapinany pod szyjďż˝ i pod krawatem.
> A tu proszďż˝... perskie oko jak trzeba :-)))
>
> MK

Lepiej pimpusia nie zachęcaj, bo kogoś zabije, a poza tym On już jest
na Haju

Psychopaci na haju
Psychopaci mają nadmiernie aktywny układ nagrody - przypuszczają
neurolodzyz zespołu kierowanego przez Joshuę Buckholtza z Vanderbilt
University w Nashville w USA. Naukowcy przeprowadzili badanie z
udziałem 30 osób.

http://www.charaktery.eu/wiesci-psychologiczne/3265/
Psychopaci-na-haju/

A co do Ducha, to przecież nawet zbulwersowani pisowcy krzyczą, że
Tusk zachowuje się jak Pis, podszywa się, bo radykalnie zabrania i
karze, coś niepoinformowany ten Duch.

24. Data: 2010-10-13 09:33:44

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.com> napisał w wiadomości

> O masz.....
> A wiesz, że w życiu bym Ciebie o to nie podejrzewała?
> Zawsze tu jesteś taki pozapinany pod szyję i pod krawatem.
> A tu proszę... perskie oko jak trzeba :-)))

Nie zenuj Vilar, ze nabralas sie na ta szybka historyjke?

25. Data: 2010-10-13 09:36:04

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości

> Otóż to - temat zastępczy + zabawa pod wybory i pod publiczkę.

No, pod palacem prezydenckim dlugo nie bedzie spokoju.

26. Data: 2010-10-13 09:39:02

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Obudziła się w Tobie moralistka Qro... jak rozumiem. (Smrodek Dydaktyczny
> jak insynuował Wańkowicz)

A nieeeee... raczej się jeszcze nie obudziłam. Chociaż wstałam z łóżka,
wzorcowo, prawą nogą.

> [...]
> W każdym razie trawa nie jest gorsza niż np. wdychane przez nas
> codziennie spaliny, a już z pewnością nie gorsza niż dym papierosowy
> pochłaniany biernie.
> Jak ze wszystkim trzeba zachować rozsądek, czy to w przypadku trawy, czy
> koniaku, czy wina, czy... słodyczy, czy zwykłego stresu.
>
> Natomiast całą sprawę (i mówię tu o trawie, a nie o dopalaczach, bo te
> zawierają bóg-wie-co, i to jest podstawowy problem) postrzegam bardziej
> jako wojnę pomiędzy naszą człowieczą wolnością, a biurokracją, która
> nakazałaby nam i zabroniła wszystkiego w imię widzi-im-się.

W temacie dopalaczy, traw, koki, hery i innej cholery mam opinię
skrystalizowaną. I się z tego odwewnętrzniać nie będę, a co!

> Czy wiesz ile trzeba pozwoleń, żeby zanurzyć wędkę w morzu w czasie
> rejsu z Helu na Bornholm?? Głupi patyk, z głupim robakiem w ledwo
> słonej wodzie... Na który i tak złapią się co najwyżej 2-3 ryby.....

A wiesz, ile się trzeba nastarać, żeby Cię uznali za dowcipasa?

Qra

27. Data: 2010-10-13 09:40:24

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Wiesz co mnie też zastanowiło? Skąd oni biorą na to kasę.....

A skąd my braliśmy kasę na wino?

Qra

28. Data: 2010-10-13 09:41:02

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> W temacie dopalaczy, traw, koki, hery i innej cholery mam opinię
> skrystalizowaną. I się z tego odwewnętrzniać nie będę, a co!

I masz prawo......

> A wiesz, ile się trzeba nastarać, żeby Cię uznali za dowcipasa?

A to nie wystarczy regularnie potrząsać dzwoneczkiem u czapki?
MK

29. Data: 2010-10-13 09:41:47

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zenuj Vilar, ze nabralas sie na ta szybka historyjke?

Na co sie decyduję nabierać albo nie, to moja prywatna sprawa Panie
Ghoście....

MK

30. Data: 2010-10-13 09:43:18

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zenuj Vilar, ze nabralas sie na ta szybka historyjke?

Za to dałam sobie na totalne wstrzymanie z Druchem.
Facet jest niereformowalny.
Nie odpowiada na pytania, albo odpowiada jakimiś zastępczymi bzdurami.
Nie chce mi się.... Trywialnie mi się nie chce.

MK

bunt na pokładzie
Dopalaczy c.d. czyli kiedy ludzie zrozumieją...
Warto poczytać.
Do Medei.
Humoryustyczny wydźwięk...