Dormicum co powoduje

1. Data: 2002-08-26 21:00:57

Temat: Dormicum co powoduje
Od: "TPI" <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój tata leży w szpitalu z powodu obrzęku mózgu po rozpadzie nowotworu
mózgu. Od dwóch tygodni dostaje leki przeciwobrzękowe.Aby nie wyrywał sobie
wenflonu i nie był agresywny w związku z tym że został przywiązany do łóżka,
zastosowano podawanie dożylne Dormicum przez pompę. Prawie czały czas śpi, a
w chwilach przebudzenia nie wie gdzie jest, jak się nazywa, ma przedziwne
wizje, jąka się. Bez naszej pomocy nie jest w stanie usiąść na łóżku. Jest
kompletnie bezwładny. W chwili kiedy poszedł do szpiatal miał problemy z
chodzeniem i ze śwaidomością ( tzn: gdzie jest i w jaką stronę ma iść). Moje
pytanie jest takie: czy to Dormicum powoduje taki stan i czy po odstawieniu
tego środka wróci wszystko do stanu przed?. Za 4 tygodnie mam ślub i
zaplanowane wesele. W tej chwili nie wiemy czy wszystkiego nie odwołać, bo w
stanie w jakim go widzimy, to nawet nie będzie mógł przyjsć /przyjechać do
kościołą. Proszę o wasze doświadczenia z tym lekarstwem. Czy po całkowitym
odstawieniu tego lekarstwa dojdzie jakoś do stanu sprzed. Lekarze mówia, ze
jest poprawa, że obrzęk sie zmniajesza ale ja tego nie widzę.
dziękuję za informacje
Magda

m...@a...pw.edu.pl

2. Data: 2002-08-27 06:15:40

Temat: Re: Dormicum co powoduje
Od: "KM" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TPI" <k...@z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kompletnie bezwładny. W chwili kiedy poszedł do szpiatal miał problemy z
> chodzeniem i ze śwaidomością ( tzn: gdzie jest i w jaką stronę ma iść).

Dormicum jest lekiem z grupy benzodiazepin o krotkim okresie dzialania
wywoluje efekt snu.
Stosuje sie go w sytuacji gdy trzeba pacjenta poddac sedacji - wprowadzic w
sen, glebokie uspokojenie, wyciszenie.
Poniewaz ma krotkie dzialanie, po kilkunastu-kilkudziesieciu minutach od
odstawienia leku swiadomosc wraca do normy, jesli tylko czlowiek jest
oczywiscie zdrowy. Jesli ma guz mozgu, niestety jego stan psychiczny i
zachowanie nie bedzie prawidlowe...
I aby oszczedzic jemu i wam cierpien otrzymuje wlasnie Dormicum.

Chris

3. Data: 2002-08-27 06:33:16

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odstawieniu tego lekarstwa dojdzie jakoś do stanu sprzed. Lekarze mówia, ze
> jest poprawa, że obrzęk sie zmniajesza ale ja tego nie widzę.

Nie wymagaj cudów od lakarzy. Powrót do zdrowia, przy schorzeniu, które
opisałaś będzie długotrwały.
Z uwagi na stan zapalny tkanki nerwowej, jak wynika z Twojego opisu zagrażający
życiu, ma miejsce dysfunkcja ośrodkowego układu nerwowego z objawami typu
agresja, splątanie, zagubienie w czasie.
DORMICUM należy do benzodwuazepin, są to leki stosowane do sedacji, w przypadku
Twojego ojca chodzi o złagodzenie w/w objawów chorobowych. Po uzyskaniu
poprawy, kiedy objawy choroby chociaż częściowo ustąpią lekarze przerwą
podawanie tego środka.
Nie uzyskasz odpowiedzi w przedmiocie poprawy stanu zdrowia. Na pewno nie na
tym forum. Wszystko zależy od spustoszeń jakie wywołał nowotwór i wtórnie stan
zapalny tkanki mózgowej oraz możliwości witalnych organizmu chorego.
Pozdro.
Pavulon

Czaszkę kupię
HELP! Podręczniki -AM WROCŁAW