Czaszkę kupię

1. Data: 2002-08-26 20:55:45

Temat: Czaszkę kupię
Od: "Michał Włudzik" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!
Jestem studentem 1 roku medycyny. Zgromadziłem już większość pomocy
naukowych jednak do kompletu brakuje mi czaszki. Jeśli ktoś posiada takową
na sprzedarz, proszę o kontakt na mail: A...@i...pl, dzięki, Michał

2. Data: 2002-08-26 21:22:28

Temat: Re: Czaszkę kupię
Od: "Przemo" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To, że jesteś studentem medycyny nie zwalnia Cię ze znajomości ortografii.
Sprzedaż tak właśnie się pisze. Czaszki niestety nie mam, ponieważ sam
miałem pożyczoną.
Przemo

3. Data: 2002-08-26 21:40:26

Od: b...@i...pl (Borys) szukaj wiadomości tego autora

> To, że jesteś studentem medycyny nie zwalnia Cię ze znajomości ortografii.
> Sprzedaż tak właśnie się pisze. Czaszki niestety nie mam, ponieważ sam
> miałem pożyczoną.

To po jakiego "czorta" sie odzywasz, skoro nie mozesz mu pomoc ?

Borys

Zgodz sie, co Ci szkodzi? >>> http://link.interia.pl/f163f

4. Data: 2002-08-27 08:24:49

Od: "Mark Barnes" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poczekaj do Października zawsze na początku roku poprzednicy tym handlują,
mb

5. Data: 2002-08-27 10:12:29

Od: "JIMMYtm" <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia Borys napisal co nastepuje:

> To po jakiego "czorta" sie odzywasz, skoro nie mozesz mu pomoc ?

a Ty ??
BTW czaske plastikowa to jeszcze spoko kupuj od stodentow co nie potrzebuja
juz ale zakup prawdziwej jest nielegalny !!
--
"Jestem Obcy i nic co obce nie jest mi obce"
Bylem na mszy ...kobieta w ławce obok mnie zapaliła papierosa... Gdy to

6. Data: 2002-08-27 11:54:32

Od: b...@i...pl (Borys) szukaj wiadomości tego autora

> a Ty ??

A ja zwracam uwage, ze upominanie kogos za jeden blad ortograficzny jest TOT
i wogole jest FE biorac pod uwage tematyke tej grupy.

> BTW czaske plastikowa to jeszcze spoko kupuj od stodentow co nie
potrzebuja
^^^^^^^^ :-P

Na plastikowych (za przeproszeniem) g... widac, pozatym sa straszliwie
drogie.
"Szpilki" z czaszki sa wg. mnie dosyc trudne i jedynie dluuuga praca z
prawdziwa czaszka da odpowiednie rezultaty na zaliczeniu praktycznym.

> juz ale zakup prawdziwej jest nielegalny !!
> --

W takim razie wiekszosc studentow medycyny to
^^
przestepcy. Ale tu juz bym proponowal inny watek.

Pozdrawiam
Borys

Zgodz sie, nic nie tracisz... >>> http://link.interia.pl/f1640

7. Data: 2002-08-27 13:07:49

Od: "Darek Dąbrowski" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

od kamyczka do .... nereczki ..... ;-)

8. Data: 2002-08-27 13:16:57

Od: "Mirfak" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a niech sie dziecko uczy ortografii

a czaszka mu do czego potrzebna? atlasik przeleci, Bochenka wchlonie, do
akademika skoczy i starczy. a kase niech lepiej na piwo przeznaczy (na
wyluzowanie po zaliczeniu)

pozdrawiam, mirfak
.

9. Data: 2002-08-27 13:19:46

Od: "Mirfak" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy mozna zapytac na jakiej uczelni jestes (tzn. gdzie?)?

pozdro, mirfak

10. Data: 2002-08-27 20:56:23

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ech mlodzierz dzisiaj nie ta....po usenetach szukaja :)

pamietam tę wyprawę na cmentarz brodnowski, ale grabarze
mimo że obiecali to po
burzy w mediach już z czaszeczkami się nie stawili...
ja mialem pozyczona, i byla w sumie jakas dziwna, ale
nauczyć sie dało , zreszta w anatomicum w warszawie
czaszke mozna pozyczyc za okazaniem legitymacjii
pozdrawiam Tichy

HELP! Podręczniki -AM WROCŁAW
pare skrotow
pytanie do gastrologa/dermatolog?