[OT] kosmetyczne pytania do kobiet

1. Data: 2002-08-26 18:21:28

Temat: [OT] kosmetyczne pytania do kobiet
Od: Keneme <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z braku odpowiedniejeszj grupy chciałabym wciągnąć w wątek kosmetyczny
kobiety, które mają doświadczenie w dziedzinie dbania o cerę (czyli
zapewne wszystkie). Mam nadzieję, że tak błahy temat nie zbulwersuje
zbytnio innych grupowiczów. Ewentualnie prosiłabym o odpowiedzi na priv.

Moja cera wymaga oczyszczania co miesiąc, czyli baaardzo często.
Oczywiście nie stać mnie na to, więc chodzę co trzy mc-e i rzadziej.
Jeżeli już muszę tyle płacić za zabiegi, to chcę, by były wykonane
bardzo dobrze. W dwóch gabinetach, do których chodzę, oczyszczono mi
twarz niedokładnie, mam też wrażenie, że ostatno zrobiono za mało
zabiegów (maseczek). Pytania:

- jak powinien wyglądać dobry zabieg oczyszczania twarzy - mycie,
peeling enzymatyczny, czyszczenie, maseczka ściągająca i to wszystko?
Czy nie powinno być też maseczki z zimnego żelu nakładanej na gazę?

- czy możecie napisać do jakich gabinetów postanowiłyście chodzić
regularnie po zapewne wielu próbach i błędach (chodzi mi o Warszawę)?

- czy zabieg urządzeniem generującym ładunki elektryczne (nie wiem, jak
to inaczej określić...) powoduje jeszcze u kogoś duży dyskomfort? U mnie
wywołuje skurcze mięśni w lewym boku(!), co jest żenujące, gdy
podskakuję spazmatycznie na leżance. Chociaż u mnie może to być związane
z uszkodzeniem słuchu w lewym uchu. Czy nie można tego zabiegu zastąpić
czymś innym?

2. Data: 2002-08-26 19:20:16

Temat: Re: [OT] kosmetyczne pytania do kobiet
Od: "Jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Keneme" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Z braku odpowiedniejeszj grupy chciałabym wciągnąć w wątek kosmetyczny

jak to "z braku odpowiedzniej grupy"? a pl.rec.uroda to co?

3. Data: 2002-08-26 19:29:10

Od: "Agata Bau-Wittmann" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z braku odpowiedniejeszj grupy

Odpowiednią www z forum dyskusyjnym jest www.wizaz.pl Kopalnia wiedzy dla
kobiet.

4. Data: 2002-08-26 20:42:06

Od: Keneme <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak to "z braku odpowiedzniej grupy"? a pl.rec.uroda to co?

Na news.astercity.net nie ma takiej grupy, a tam szukałam. Mam nadzieję,
ze mi ktoś jednak odpowie na priva. W końcu nawet na 'kłopoty z
członkiem' znajdują się chętni do odpowiedzi.

5. Data: 2002-08-26 20:50:55

Od: Keneme <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odpowiednią www z forum dyskusyjnym jest www.wizaz.pl Kopalnia wiedzy dla
> kobiet.

Dziękuję za adres. Może tam uzyskam rzeczowe odpowiedzi, choć kopalnia
wiedzy to jak na moje potrzeby stanowczo za dużo.

6. Data: 2002-08-26 21:12:11

Od: "Agata Bau-Wittmann" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję za adres. Może tam uzyskam rzeczowe odpowiedzi, choć kopalnia
> wiedzy to jak na moje potrzeby stanowczo za dużo.

Anyway, polecam. Porad udzielają profesjonalne kosmetyczki, dermatolożki.
Jest również ogromna baza specjalistycznych artykułów, recenzji kosmetyków.

polip na końcu...
magnez... regularnie - prochy.
polip
pytanko - znieczulenia