[OT] kosmetyczne pytania do kobiet

następny post »
From: Keneme <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: [OT] kosmetyczne pytania do kobiet
Date: Mon, 26 Aug 2002 20:21:28 +0200

Z braku odpowiedniejeszj grupy chciałabym wciągnąć w wątek kosmetyczny
kobiety, które mają doświadczenie w dziedzinie dbania o cerę (czyli
zapewne wszystkie). Mam nadzieję, że tak błahy temat nie zbulwersuje
zbytnio innych grupowiczów. Ewentualnie prosiłabym o odpowiedzi na priv.

Moja cera wymaga oczyszczania co miesiąc, czyli baaardzo często.
Oczywiście nie stać mnie na to, więc chodzę co trzy mc-e i rzadziej.
Jeżeli już muszę tyle płacić za zabiegi, to chcę, by były wykonane
bardzo dobrze. W dwóch gabinetach, do których chodzę, oczyszczono mi
twarz niedokładnie, mam też wrażenie, że ostatno zrobiono za mało
zabiegów (maseczek). Pytania:

- jak powinien wyglądać dobry zabieg oczyszczania twarzy - mycie,
peeling enzymatyczny, czyszczenie, maseczka ściągająca i to wszystko?
Czy nie powinno być też maseczki z zimnego żelu nakładanej na gazę?

- czy możecie napisać do jakich gabinetów postanowiłyście chodzić
regularnie po zapewne wielu próbach i błędach (chodzi mi o Warszawę)?

- czy zabieg urządzeniem generującym ładunki elektryczne (nie wiem, jak
to inaczej określić...) powoduje jeszcze u kogoś duży dyskomfort? U mnie
wywołuje skurcze mięśni w lewym boku(!), co jest żenujące, gdy
podskakuję spazmatycznie na leżance. Chociaż u mnie może to być związane
z uszkodzeniem słuchu w lewym uchu. Czy nie można tego zabiegu zastąpić
czymś innym?