pytanko - znieczulenia

1. Data: 2002-08-26 17:31:55

Temat: pytanko - znieczulenia
Od: "kazow" <o...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytanko , czy to jest mozliwe i co z tym zrobic

Wydaje mi sie ze moja wrazliwosc na wszelkie srodki znieczulajace jest
zadna.
Rzadko je biore , bo rzadko mnie cos boli tak bardzo zeby nie wytrzymac, ale
np. zeby zadzialalo musze wziasc kilka tabletek jakiegos Ibupromu czy
Nurofenu czy nawet Tramalu a nawet wtedy zasypiam bardziej ze zmeczenia
bolem niz znieczulenia.

Podobnie u dentysty, dostaje dawke, po ktorej inne osoby nic nie czuja
(potwierdzone), a ja mam tylko lekko przytepione odczucia, czuje
jak dentysta dotyka zeba i co z nim robi, nie mowiac o bolu.

Tak wiec co o tym myslicie?

kazow

2. Data: 2002-08-26 18:44:18

Temat: Re: pytanko - znieczulenia
Od: "Bunia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi sie wydaje, ze to jest mozliwe.

> [...]
czuje
> jak dentysta dotyka zeba i co z nim robi, nie mowiac o bolu.

W moim przypadku jest podobnie, dostaje czasem 2,3 dawki i nadal czuje,
natomiast jak schodze z fotela to juz nawet nie wiem czy mam zeby(takie
odretwienie). U jednych proces wchlaniania srodkow jest lepszy u innych
gorszy, na pewno jest to tez kwestia unerwienia(moje jest dziwne ;))
Pogadaj z lekarzem, moze zrobi Ci jakies testy, ktore leki beda dzialac.
Pozdrawiam,
Bunia

3. Data: 2002-08-26 19:33:25

Od: "Jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kazow" <o...@l...com> napisał w wiadomości
> [...]
czuje
> jak dentysta dotyka zeba i co z nim robi, nie mowiac o bolu.

Ratunku !!!!!!
trzęsienie rąk
zeby
PYRALGINUM