trzęsienie rąk

1. Data: 2002-08-26 15:26:29

Temat: trzęsienie rąk
Od: "Pirate" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam taki mały problem ponieważ nie wiem dlaczego trzęsą mi się ręce lekko
ale sie trzesą jak trzymam jakąs kartke, lub szklanke w palcąch to widac ze
sie trzesą jest na to jakis lek czy cokolwiek aby temu zapobiec ??

Pirate

2. Data: 2002-08-26 16:16:55

Temat: Odp: trzęsienie rąk
Od: "Ela" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pirate <p...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:akdhaj$q8u$...@n...tpi.pl...
> [...]
ze
> sie trzesą jest na to jakis lek czy cokolwiek aby temu zapobiec ??

Bardzo prawdopodobne, że brakuje Ci magnezu.
pozdr.
--
Ela
GG- 4018922 ICQ- 166394775

3. Data: 2002-08-26 18:23:32

Temat: Re: trzęsienie rąk
Od: "Pirate" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo prawdopodobne, że brakuje Ci magnezu.
> pozdr.
> --
> Ela
> GG- 4018922 ICQ- 166394775

a nie wiesz jak sie nazywają tabletki lub cos co zawiera magnez ??

Pirate

4. Data: 2002-08-26 19:28:39

Od: "Grzegorz Rozwałka" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a nie wiesz jak sie nazywają tabletki lub cos co zawiera magnez ??

np. magnefar b6

pzdr

5. Data: 2002-08-26 22:37:57

Od: "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzik zwany Pirate, w wiadomosci news:akdrmu$dh7$1@news.tpi.pl napisal:

> a nie wiesz jak sie nazywają tabletki lub cos co zawiera magnez ??

Polecam FILOMAG - tabletki mozna lykac "zapobiegawczo" - ile ich sie
lyka, to jest napisane w "manualu".

Lepiej jedz ten magnez, mi tez sie kiedys rece lekko trzesly, pozniej
doszly mroczki przy wstawaniu a skonczylo sie na nerwicy i arytmii.
--
Neo[EZN]
http://wroclaw.dolny.slask.pl - Wroclaw na starej fotografii

6. Data: 2002-08-27 07:36:32

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Lepiej jedz ten magnez, mi tez sie kiedys rece lekko trzesly, pozniej
> doszly mroczki przy wstawaniu a skonczylo sie na nerwicy i arytmii.

Inne preparaty magnezu:
Aspargin(magnez+potas), Lactomag B6, Slow-Mag, Magnezin, Magnesium asparticum.
Ponadto spróbuj zastosować właściwą dietę, tj. spożywać surowe owoce i warzywa,
pieczywo gruboziarniste;
Jeśli palisz papierosy, należałoby ograniczyć ilość lub rzucić to diabelstwo.
Informacyjnie - używki, które wypłukują minerały z organizmu: kawa, alkohol.
Dobowe zapotrzebowanie wynosi ok. 300 mg Mg i wzrasta przy dużym wysiłku
fizycznym, sytuacjach stresowych, przyjmowaniu środków przeczyszczających.
Przy braku poprawy, po miesięcznej kuracji, sugerowałbym wizytę u specjalisty
neurologa.
Pozdro.
Pavulon

zeby
PYRALGINUM
czlonek- klopot
grzybica
Hydrokolonoterapia - pytanie gdzie robia ?