Dowcip o Korwinie

1. Data: 2016-12-25 12:56:31

Temat: Dowcip o Korwinie
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W młodości Korwin mieszkał w akademiku w trójosobowym pokoju z dwoma
studentami. Ponieważ liczba osób wynosiła trzy, wszystkie decyzje
podejmowano demokratycznie decyzją dwóch głosów do jednego, to znaczy
dwaj studenci demokratycznie wymuszali wszystko na Korwinie.
I od tego czasu Korwin ma uraz do demokracji.

2. Data: 2016-12-25 13:49:02

Temat: Re: Dowcip o Korwinie... dawał ?
Od: "Jolek" <t...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>studenci demokratycznie wymuszali wszystko na Korwinie.
> I od tego czasu Korwin ma uraz do demokracji.

Demokratycznie dawał d..y ?

3. Data: 2016-12-25 14:10:33

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.12.2016 o 13:49, Jolek pisze:

> Demokratycznie dawał d..y ?

Wszystko kojarzy ci się z z jednym? Gdybym napisał że mieszkał w pokoju
z dwiema studentkami, to można by się domyślać jakichś figofago, ale z
facetami? Gdy widzisz trzech facetów, to myślisz zaraz o dawaniu?
To miał być łagodny, nie anty-korwinowski dowcip

Jak opowiadał jeden satyryk: przez 15 minut starał się rozśmieszyć
publiczność na różne sposoby, ale publiczność milczała.
Zdesperowany powiedział coś o męskich narządzie w wulgarny sposób - i
zaraz sala zareagowała rechotem,

4. Data: 2016-12-25 14:24:09

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Demokratycznie dawał d..y ?

Typowa mentalność gejowska a raczej biseksualna:
- uprawiać męsko-męski seks biernie to nieprzyjemność, obciach, wstyd
- ale uprawiać męsko-męski seks czynnie to przyjemne męskie zachowanie

5. Data: 2016-12-25 14:32:22

Temat: Re: Dowcip o Korwinie
Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-25 o 12:56, pinokio pisze:
> [...]
> dwaj studenci demokratycznie wymuszali wszystko na Korwinie.
> I od tego czasu Korwin ma uraz do demokracji.

A Ty to napisałeś bo...

6. Data: 2016-12-25 14:36:36

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.12.2016 o 14:32, z pisze:

> A Ty to napisałeś bo...

Gdyby tak było, tłumaczyło by to jego niechęć do demokracji i sympatię
dla liberum veto.
Albo historyjka:
Wyobraźmy sobie że bezludną, a raczej mało zaludnioną wyspę, gdzie jest
kobieta i dwóch mężczyzn,
całkiem zgodnie z demokracją mogą ustalić że będą ją pieprzyć na zmianę
(a mając dwie trzecie głosów, mogą nawet to wpisać do konstytucji!)

7. Data: 2016-12-25 14:40:02

Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-25 o 14:36, pinokio pisze:

> [...]
> całkiem zgodnie z demokracją mogą ustalić że będą ją pieprzyć na zmianę
> (a mając dwie trzecie głosów, mogą nawet to wpisać do konstytucji!)

Wyjaśnij. Bo może chcesz przykryć niewygodną awanturę na mównicy :-)

8. Data: 2016-12-25 14:46:17

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.12.2016 o 14:40, z pisze:

> A Ty to napisałeś bo...
> Wyjaśnij. Bo może chcesz przykryć niewygodną awanturę na mównicy :-)

Do demokracji mam stosunek ambiwalentny:
- z jednej strony uważam że zwykły lud w większości jest mądrzejszy od
skorumpowanych lumpen-elit (co pokazały wybory Trumpa)
- z drugiej z lat 90-tych pamiętam ze studiów jak ktoś mówił że ktoś tam
mieszka we trójkę a akademiku i dobrze, bo problemy będzie można
rozstrzygać demokratycznie,i jak i się ten sposób nie podobał

9. Data: 2016-12-25 20:35:01

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-25 o 14:32, z pisze:

> A Ty to napisałeś bo...

Chce wyjebać z dyńki jakąś mądrością pierwszemu który zacznie polemizować ;)

Dębski

Marian dobrze mówi
To już ZAMACH STANU w Polsce?
Relacja pan-niewolnik. Analiza