POLSKI MAJDAN - Celowa Destabilizacja w Celu Przejęcia Władzy

1. Data: 2016-12-25 13:17:05

Temat: POLSKI MAJDAN - Celowa Destabilizacja w Celu Przejęcia Władzy
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotati
on_1550320335&feature=iv&index=1&list=PLE58asSGZSR07
15fSo3tmYNvkNYg-WG8M&src_vid=sSFo2SrWEIw&v=_Yz2PzAUV
-k

gość naprawdę rozumie sytuację

2. Data: 2016-12-25 14:37:08

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

http://media.wplm.pl/pictures/825/upscale_True/path/
2016/12/19/825/400/8e9d16f2d7ba429da0d7711cac83b770.
jpeg

Ani głodem ani chłodem.
https://twitter.com/pikus_pol/status/812327659325812
736

Cos mało relacji ostatnio jest z pola walki. Kiedyś marudzili
że mają za gorąco (26stopni), teraz że za zimno.

3. Data: 2016-12-25 14:39:37

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.12.2016 o 14:37, v...@g...com pisze:
> Cos mało relacji ostatnio jest z pola walki. Kiedyś marudzili
> że mają za gorąco (26stopni), teraz że za zimno.

#ciamajdan kojarzy mi się z "CIA Majdan" i z Ukrainą, a nasz?
- jak nazywa się służba bezpieczeństwa RFN? ;-)

4. Data: 2016-12-25 16:51:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<v...@g...com> wrote:
> [...]
>

> Cos mało relacji ostatnio jest z pola walki. Kiedyś marudzili
> że mają za gorąco (26stopni), teraz że za zimno.

Ja naprawdę nie wiem, dlaczego w dni świąteczne, kiedy Sejm nie pracuje,
budynek Sejmu ma być ogrzewany. Niech sobie koczujący buntownicy sami
zapłacą za prąd. Dlaczego ma to iść z kieszeni podatnika?

--
XL

5. Data: 2016-12-26 13:58:18

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-25 o 16:51, Ikselka pisze:

> Ja naprawdę nie wiem, dlaczego w dni świąteczne, kiedy Sejm nie pracuje,
> budynek Sejmu ma być ogrzewany. Niech sobie koczujący buntownicy sami
> zapłacą za prąd. Dlaczego ma to iść z kieszeni podatnika?

Jeżeli zrozumiesz dlaczego koczują, to zrozumiesz dlaczego to musi iść z
kieszeni podatnika.

Dlaczego pasibrzuchy w czarnych sukienkach są opłacani z kieszeni
podatnika? Niech sobie sami zapłacą za prąd.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2016-12-26 14:10:21

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.12.2016 o 13:58, Kviat pisze:
> Jeżeli zrozumiesz dlaczego koczują, to zrozumiesz dlaczego to musi iść z
> kieszeni podatnika.

Podatnicy muszą utrzymywać chuliganów? o to chodzi?

7. Data: 2016-12-26 14:32:50

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-26 o 14:10, pinokio pisze:

> Podatnicy muszą utrzymywać chuliganów?

Niestety muszą. Rydzyki muszą się nachapać póki jeszcze pislamiści są u
władzy. Też mi się to nie podoba.

> o to chodzi?

Nie. Pytanie było o koczujących w sejmie, a nie o finansowanie religiantów.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2016-12-26 15:36:41

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.12.2016 o 14:32, Kviat pisze:
> Nie. Pytanie było o koczujących w sejmie, a nie o finansowanie religiantów.
więc czemu muszą łożyć na koczowników?

9. Data: 2016-12-26 18:00:27

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-26 o 13:58, Kviat pisze:

> Dlaczego pasibrzuchy w czarnych sukienkach są opłacani z kieszeni
> podatnika? Niech sobie sami zapłacą za prąd.

Bo ty tak chcesz? Był niejaki Palikot, który z takimi hasłami
politykował. W poprzednich wyborach, kiedy jeszcze ludzie nie poznali
się na nim jako pajacu, uzyskał ~10% (tu liczę, że przeliczysz te 10% na
podatników w dół, tak jak pisowi przeliczasz). Musisz przyjąć do
wiadomości, że polski podatnik chce "płacić czarnym za prąd" lub ma w
dupie czy płaci czy nie (o proporcje jednych do drugich nie będę się
sprzeczał)

Dębska

10. Data: 2016-12-26 18:46:17

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-26 o 18:00, Przemysław Dębski pisze:

> [...]
> się na nim jako pajacu, uzyskał ~10% (tu liczę, że przeliczysz te 10% na
> podatników w dół, tak jak pisowi przeliczasz). Musisz przyjąć do

Po pierwsze: nic nie muszę.

>, że polski podatnik chce "płacić czarnym za prąd"

Nie każdy chce.

> lub ma w
> dupie czy płaci czy nie (o proporcje jednych do drugich nie będę się
> sprzeczał)

Po drugie, to była odpowiedź na pytanie dlaczego podatnik ma opłacać
ogrzewanie protestującym w sejmie. Liczyłem na to, że inteligentny
człowiek zrozumie.

Pozdrawiam
Piotr

Dowcip o Korwinie