Skojarzenia

1. Data: 2016-12-25 18:02:18

Temat: Skojarzenia
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co się kojarzy z osobami?
Jakie utwory kojarzą się z ludźmi z tego forum?

2. Data: 2016-12-26 09:57:13

Temat: Re: Skojarzenia
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-25 o 18:02, pinokio pisze:
> Co się kojarzy z osobami?
> Jakie utwory kojarzą się z ludźmi z tego forum?

Z gołstem to mi się kojarzy utwór pt. "improwizacja karka na przez
pomyłkę zajumanych skrzypcach"

Dębska

3. Data: 2016-12-26 12:22:43

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 25 grudnia 2016 18:02:18 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:
> Co się kojarzy z osobami?
> Jakie utwory kojarzą się z ludźmi z tego forum?

Tadeusz Boy - Żeleński

LITANIA KU CZCI P.T. MATRONY KRAKOWSKIEJ
http://evacska.republika.pl/materialy/poezja/tadeusz
_boy_zelenski/litania_ku_czci_matrony_krakowskiej.ht

bohaterka tej litanii w intencji autora to personifikacja XL-ki

POLSKI MAJDAN - Celowa Destabilizacja w Celu Przejęcia Władzy
Dowcip o Korwinie
Marian dobrze mówi
To już ZAMACH STANU w Polsce?
Relacja pan-niewolnik. Analiza