Dowód na to, że l...@o...pl i "Little Dorrit" to z bardzo dużym prawdopodobieństwem ta sama osoba.

1. Data: 2003-01-10 15:55:37

Temat: Re: Dowód na to, że l...@o...pl i "Little Dorrit" to z bardzo dużym prawdopodobieństwem ta sama osoba.
Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Nie przekonałeś mnie. Słabe dowody.
Poszlaki.:-)))
W procesie poszlakowym wiele się może zdarzyć.
Zresztą napisałem w nagłówku "z bardzo dużym prawdopodobieństwem".
Zastasowane przeze mnie środki to są metody dostępne dla nas wszystkich
i nie naruszające żadnych przepisów.

>Sa dwie możliwości:
Zgadza się.:-)

>1. leda=doritt - wtedy mozliwe że zmienią się doritt w kogo innego a ty
>"demaskując" utrudniasz jej to.
Mamy kilka możliwości:
1a). Chce się zmienić w rzeczywistości i zastosowała przechrzczenie się
z Szawła na Pawła - być może jej utrudniam, ale też ułatwiam, bo palę
mosty do odwrotu.
1b). Chciała zrobić sobie rozrywkę kosztem grupowiczów ("Wy prymitywy
daliście się tak łatwo zmanipulować.") - w tym wypadku moja akcja
pozbawi ją tej przyjemności.:-)))
1c). Zmiana nicka to kolejna zmiana w szeregu "Ziemnik" --> "Dorrit" -->
"Little Dorrit" - w tym wypadku tylko przyspieszę nieuniknione ponowne
pojawienie się dorrityzmu.

>2. leda<>doritt - wtedy działanie jest bez sensu.
Owszem taka sytuacja jest możliwa, ale wtedy należałoby przyjąć, że w
700000 Krakowie są dwie osoby o nazwisku "Izabella Ziemnik" (a zajrzyj
do książki telefonicznej dowolnego miasta i poszukaj nazwiska "Ziemnik"
- jest rzadkie; poza tym pisownia "Izabella" nie jest taka częsta -
pisze się chyba częściej "Izabela"), które działają w podobnej branży.
Czyli sytuacja jest mało IMHO prawdopodobna.
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

1. Data: 2003-01-10 18:38:13

Od: E...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

eTaTko napisal:

> a ja
>
> Jesteś pewien?
> :-))
> Świat zaskakuje :-)

eTaTku!:)
Wiem, ze swiat zaskakuje - mam to na codzien:)
Na psp byl taki grupowicz, wg ktorego bylem All'em, Jezusem Chrystusem, i Bog
wie kim jeszcze, a ja dalej pozostaje soba:)
Pozdrawiam Cie z niczym niezachwiana pewnoscia co do wlasnej tozsamosci
Eryk

1. Data: 2003-01-10 18:48:35

Od: E...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki napisal:

> IP klasy 192.168.x.x jest adresem nierutowalnym (przeznaczonym do sieci
> lokalnych) - normalny ruter internetowy pakiety wysyłane na ten adres
> powinien odrzucać.
> Twój proxy (z maskaradą) załącza je do nagłówka pakietu i newsgate
> podaje pierwotny IP jako adres nadawcy (powinien podawać adres serwera
> proxy, jeśli on należy do twej sieci).
> Tak więc muszę jedną rzecz zweryfikować - leda3 niekoniecznie pisze z
> wewnętrznej sieci Optimusa, tylko z sieci lokalnej z maskaradą IP.

Zatem moze pisac z KAZDEJ sieci lokalnej i nie masz mozliwosci zweryfikowac z
jakiej...

> Wszelako to nie jest główna poszlaka, bo ważniejsza jest zbieżność
> nazwisk (Izabella Ziemnik) i miast (Kraków) u Dorrit i ledy3.

Andrzeju... kolejna spiskowa teorie dziejow widzisz? Jaka masz niezachwiana
pewnosc co do tego ze Leda nadaje z Krakowa? I czemu ma sluzyc dowodzenie
czegos, czego nie jestes pewien? Jesli nie darzysz Dorrit sympatia - Twoje
prawo, ale pomowienia oparte na poszlakach to juz malo strawne - przynajmniej
dla mnie...

> Zresztą dla mnie używanie anonymizerów czy newsgate'ów stanowi pewną
> poszlakę o tyle, że dana osoba może chcieć się ukryć.

Kazdy ma prawo do animowosci i zmieniania nickow w sposob dowolny...
uzywanie anonymizerow oraz newsgatow oprocz tego jak piszesz ( kolejny
spisek?;) ) moze byc spowodowane chocby tym, ze w wypadku zastosowanego
firewalla i proxy nie ma mozliwosci uzywania normalnego czytnika newsow - ot
chocby w moim wypadku:) A to ze ja swoje posty zawsze podpisuje imieniem badz
imieniem i nazwiskiem to moj swiadomy wybor:)
Pozdrawiam niezmiennie
Eryk

1. Data: 2003-01-10 19:10:51

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Zatem moze pisac z KAZDEJ sieci lokalnej i nie masz mozliwosci zweryfikowac z
>jakiej...
Jeśli mam adres e-mail i wiem, że odbiorca używa OE (a obecnie prawie
90% to robi) w domyślnej konfiguracji - to nie jest to aż tak trudne (i
to bez robaków, wirusów etc.).:-)))

>Andrzeju...
Arturze:-)))

> [...]
>prawo, ale pomowienia oparte na poszlakach to juz malo strawne - przynajmniej
Widzisz - masz prawo w to, co napisałem, wierzyć albo nie - ja
przedstawiłem swoje poszlaki a decyzję w tej materii podejmujesz ty.
Tak samo, jak ja mam prawo wyrażać swoje zdanie.
A co do ledy i Dorrit, to nie do końca zrozumiałeś moje poszlaki - z
Krakowa (dawnego województwa krakowskieg) słała posty Dorrit, która
nazywa się "Izabella Ziemnik", podobnie jak nazywa się leda, która jest
też z Krakowa.
Zresztą gdyby nawet leda słała posty z normalnego hosta np. z
Białegostoku, to o niczym nie świadczy odkąd istnieje coś takiego, jak
telnet.
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

1. Data: 2003-01-10 20:01:01

Od: E...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki w wymianie pogladow z Erykiem Kielarem
napisal:

> Jeśli mam adres e-mail i wiem, że odbiorca używa OE (a obecnie prawie
> 90% to robi) w domyślnej konfiguracji - to nie jest to aż tak trudne (i
> to bez robaków, wirusów etc.).:-)))

Arturze - ja ( i wiekszosc netowcow;) ) jestem w stanie wyslac maila na grupe
z IP spod sufixow .gov czy jakiegokolwiek innego... poza tym wystarczy
zaprzyjazniony admin ( o czym zdaje sie wspominales juz wczesniej) i mozne
podszyc sie gdziekolwiek lacznie z siecia 192.168.x.x - a jak to zrobic?
przeciez wystarczy poczytac inne grupy dyskusyjne:)

> Arturze:-)))

Wybacz!!:)

> Widzisz - masz prawo w to, co napisałem, wierzyć albo nie - ja
> przedstawiłem swoje poszlaki a decyzję w tej materii podejmujesz ty.
> Tak samo, jak ja mam prawo wyrażać swoje zdanie.

Owszem. Ale chyba nie w tonie medialnej sensacji, a przypuszczen:) prawda?

> [...]
> Zresztą gdyby nawet leda słała posty z normalnego hosta np. z
> Białegostoku, to o niczym nie świadczy odkąd istnieje coś takiego, jak

Przyznajesz zatem, ze nie jestes w stanie udowodnic, ze Leda to Doritt
^^^^^^^^^
natomiast wszelkie przypuszczenie pozostaja wylacznie przypuszczeniami (
przynajmniej dla mnie:) )
Ciekawi mnie jednakze, dlaczego kwestia tozsamosci akurat tych dwoch Pan spedza
Ci sen z powiek...

Pozdrawiam serdecznie
Eryk

1. Data: 2003-01-10 20:14:26

Od: "spider" <s...@N...li.lo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <E...@b...pl>

> pewnosc co do tego ze Leda nadaje z Krakowa? I czemu ma sluzyc dowodzenie
> czegos, czego nie jestes pewien? Jesli nie darzysz Dorrit sympatia - Twoje
> prawo,

Dla mnie to wygląda wręcz przeciwnie, to już jest obsesja, żeby tak
szpiegować osoby :-). A może za tym się kryje wręcz odwrotne uczucie,
sympatia itp. :-)

W ogóle nie rozumiem tego wątku, po co to udowadniać? Tak jakby był na to
jakiś konkurs.

A na Wasze podejrzenia mam jedną odpowiedź, a raczej pytanie :
Gdyby z mojego komputera inna osoba wysłała na tą grupę maila (i powiedzmy
zmieniła sobie nicka) to czy jest możliwe udowodnienie przez internet, że to
właśnie ja wysłałem tego maila?? Nie, to byłyby tylko podejrzenia.
papa

--
spider.
s...@N...li.lo.pl

1. Data: 2003-01-10 20:24:46

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

[Ciach rozważania o IP]
Dlatego też analiza IP pełniła li tylko funkcję pomocniczą.:-)
Po prostu to najskuteczniejszy sposób na takiego Expierda czy Plonka,
którzy zmieniają nicki po to, zeby "wyłazić" z KF-ów.

>Wybacz!!:)
Wybaczam.:-)))

>Owszem. Ale chyba nie w tonie medialnej sensacji, a przypuszczen:) prawda?
A konkretnie, co stanowiło "medialne" sformułowania?:-)
Ja po pierwsze napisałem o bardzo dużym prawdopodobieństwie a po drugie
każdy fragment "śledztwa" dokumentowałem linkami i cytatami.

>Przyznajesz zatem, ze nie jestes w stanie udowodnic, ze Leda to Doritt
> ^^^^^^^^^
A gdzie napisałem, że jestem tego pewien?:-)
Pisałem o prawdopodobieństwie.

>Ciekawi mnie jednakze, dlaczego kwestia tozsamosci akurat tych dwoch Pan spedza
>Ci sen z powiek...
Jednej pani.:-)))
Przeczytaj "Wprowadzenie" w moim 1. poście.:-)))
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

1. Data: 2003-01-10 20:29:44

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>zmieniła sobie nicka) to czy jest możliwe udowodnienie przez internet, że to
>właśnie ja wysłałem tego maila?? Nie, to byłyby tylko podejrzenia.
Ale w drastycznej sytuacji Adam Buse twojego providera mógłby ci odciąć
dostęp do Usenetu.:-)))
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

1. Data: 2003-01-10 20:31:53

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Dla mnie to wygląda wręcz przeciwnie, to już jest obsesja, żeby tak
>szpiegować osoby :-).
Trudno za szpiegowanie uznać wpisanie do wyszukiwarki nicka (vide
"Materiał i metody").:-)))
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

1. Data: 2003-01-10 20:57:06

Od: No name user <n...@s...theunknown.com> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 10 Jan 2003 05:38:16 +0100 Artur Drzewiecki napisał(a)
<h...@4...com> czym mnie do odpowiedzi
sprowokował(a)..

moje trzy grosze ;)
http://groups.google.com/groups?selm=aufdlp%24ra9%24