Dowod naukowy na to, ze pijacy mleko zyja dluzej Re: From the BBC - Taller people 'live longer'

21. Data: 2001-06-15 06:11:30

Temat: Odp: Dowod naukowy na to, ze pijacy mleko zyja dluzej Re: From the BBC - Taller people 'live longer'
Od: Joanna Słocka <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

> nie daje sie juz przed spaniem i rano kaszki mlecznej w butelce ze
>smoczkiem

Co to znaczy "nie daje się już?" ? Niegy nie powinno się dawać.
Dziecko ma mleko od mamy, nie od krowy bo nie jest cielakiem.
A jak już dostaje kaszkę na mleku krowim to na pewno nie butelką
ze smoczkiem.

>To moze to producenci tych warzyw, owocow tak zniechecaja do mleka,
>bo kwasne owoce i sok z nich kwasi mleko i stad te perturbacje zoladkowe u
>niektorych ?

Tak, "producenci warzyw i owoców" czyli jabłonka i grusza
zniechęcają dzieci do picia mleczka...
Jeśli myślisz o producentach gotowego pożywienia w słoiczkach dla dzieci
to chcę Ci powiedzieć że są oni także producentami mleka.....

Asia- nadal życzę Ci więcej rozsądku.

22. Data: 2001-06-15 06:12:52

Od: Joanna Słocka <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:8...@4...com..
.
> Witaj w klubie nawiedzonych fanatyków, przeciwników mleka i diety
> optymalnej etc. :-))))).

Boże, i to wszystko na "sci"...
Może jednak moderowana?...
Asia

23. Data: 2001-06-15 06:36:07

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@p...bez.onet.spamu.pl> napisał w
wiadomości news:8h9jitouvlj7l63d6d66kr8ioa18bsaje2@4ax.com...
> Witaj w klubie nawiedzonych fanatyków, przeciwników mleka i diety
> optymalnej etc. :-))))).

To ja zapomniałam sie przywitać, jestem tu nowa, mam nadzieje, że będzie o
czym podyskutowac :))))))))

Dzięki za przyjęcie do klubu, liczę na niskie składki ;-)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie

Izka

24. Data: 2001-06-15 06:48:28

Od: j...@l...localdomain (Jacek Maciejewski) szukaj wiadomości tego autora

jasne, kangurze.

25. Data: 2001-06-15 07:07:04

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Boże, i to wszystko na "sci"...
>Może jednak moderowana?...
Niestety nie.
A co do klubu - Jacek (vel Ekspert) ma zwyczaj nazywania fanatykami
(etc.) wszystkich, którzy się z nim nie zgadzają.
Co do niego - są 2 wyjścia:
- mordplik,
- czytanie postów bez odpowiedzi (można się czasami nieźle uśmiać -
"mleko regeneruje geny").
--
Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

26. Data: 2001-06-15 07:08:53

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>To ja zapomniałam sie przywitać, jestem tu nowa, mam nadzieje, że będzie o
>czym podyskutowac :))))))))
Myślę, że będzie.

>Dzięki za przyjęcie do klubu, liczę na niskie składki ;-)
Na razie 0,00 PLN :-))).

>Pozdrawiam wszystkich serdecznie
Pozdrawiam również.

27. Data: 2001-06-15 07:10:59

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Asia- nadal życzę Ci więcej rozsądku.
Ja również mu tego życzę, choć zacząłem dochodzić do wniosku, że to
"beznadziejny przypadek".

28. Data: 2001-06-15 08:38:56

Od: Kamil Raczyński <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"iza" <z...@p...onet.pl> nakibordził(a):

>To ja zapomniałam sie przywitać, jestem tu nowa, mam nadzieje, że będzie o
>czym podyskutowac :))))))))
Oj będzie będzie :o)
Na tej grupie możesz spotkać bardzo interesujących ludzi, którzy chętnie
dyskutują na każdy temat i zawsze mają rację :o)

>Dzięki za przyjęcie do klubu, liczę na niskie składki ;-)
Niestety, oni do klubu nie należą... ;o)

>Pozdrawiam wszystkich serdecznie
Takowoż i ja :o)

--
Raczek Kaskader von Blitzen
"Dzisiaj jest pierwszy dzień reszty mojego życia" /?/

29. Data: 2001-06-15 09:01:17

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Drzewiecki napisał:

> Witaj w klubie nawiedzonych fanatyków, przeciwników mleka

Drogi Arturze,
ja naprawde czegos nie rozumiem,
jak mozesz w ogole glosic, ze jestes fanatycznym przeciwnikiem mleka ?
Czy naprawde nie stac cie na odrobine tolerancji.

Mleko pija w Stanach, pija w Afryce, w Azji, Australii, Europie.
Nie osmieszaj sie.
Twoje problemy z trawieniem mleka i twoja sraczka to jedynie twoje doswiadczenie.
No chyba ze pracujesz w formie, ktora zamiast mleka wprowadza na rynek sztuczne
preparaty
i walczysz o kase, a nie myslisz o zdrowiu dzieci jako populacji.

J.

30. Data: 2001-06-15 09:06:40

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dziecko ma mleko od mamy, nie od krowy bo nie jest cielakiem.
> A jak już dostaje kaszkę na mleku krowim to na pewno nie butelkš

a czemu nie, i czemu na pewno nie ?
interesuje mnie kto lobbuje przeciwko mleku i jak wielka stoi za tym kasa
> Tak, "producenci warzyw i owoców" czyli jabłonka i grusza

> zniechęcajš dzieci do picia mleczka...

Producentem warzyw i owocow nie sa jablonki ale sadownicy, a potem przetwornie.

> Jeśli myślisz o producentach gotowego pożywienia w słoiczkach dla dzieci
> to chcę Ci powiedzieć że sš oni także producentami mleka.....

Nawet nie mow, bo i tak nie uwierze.
Mam w rodzinie osoby, ktore pracowaly kiedys w mleczarni
i naprawde w mleczarni nie produkuje sie zadnego pozywienia w sloiczkach.
A producent mleka, to wlasciciel krow i farmy, ktory dokonuje udoju i sprzedaje
mleko
przewozone do mleczarni.
Cos ci sie chyba pokrecilo.

> Asia- nadal życzę Ci więcej rozsšdku.

i sama widzisz, gdybys pila mleko, to bys wiedziala kto to producent mleka
i co robia w mleczarni.
Jacek

Purpurowa angina
Jestem alergikiem!!!
Gronkowiec u dziecka - pomocy!
Psychoteriapia, praca nad swoim charakterem
czy ktos slyszal