Kobiecy problem

1. Data: 2001-06-14 12:08:18

Temat: Kobiecy problem
Od: <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy przerwa w zazywaniu pigulek antykoncepcyjnych moze rozlegulowac organizm do
tego stopnia ze pojawi sie szczatkowa laktacja? Nic wielkiego, pare kropel, ale
niepokoi mnie to. Mloda jestem, dzieci nie posiadam....
Do jakiego lekarza nalezaloby sie zglosic?

osmiorna

2. Data: 2001-06-14 12:41:30

Temat: Re: Kobiecy problem
Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ale
> niepokoi mnie to. Mloda jestem, dzieci nie posiadam....
> Do jakiego lekarza nalezaloby sie zglosic?

Najlogiczniejsze bedzie zglosic sie do tego, ktory tabletki przepisywal. Albo
do lekarza rodzinnego.

Niekoniecznie pojawienie sie galaktorrhei jest zwiazane z odstawieniem
tabletek, choc jest dosc prawdopodobne.

Pozdrawiam

dradam

3. Data: 2001-06-14 15:21:55

Od: <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki :-)
uspokoilam sie :-)

osmiorna

Dowod naukowy na to, ze pijacy mleko zyja dluzej Re: From the BBC - Taller people 'live longer'
Purpurowa angina
Jestem alergikiem!!!
Gronkowiec u dziecka - pomocy!
Psychoteriapia, praca nad swoim charakterem