Dracana, a tarczniki

1. Data: 2000-06-21 12:59:35

Temat: Odp: Dracana, a tarczniki
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz <T...@p...wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
> Jakis czas temu byl juz ten temat, ale prosze o wiecej informacji, chodzi
> to ze tarczniki rozwlaja mi kolejna rosline, a metody grupowiczow jak
dotad
> sa nieskuteczne(tzn zmywanie ich woda z Ludwikiem oraz zbieranie szmatka
nic
> nie daja)

W ostatnich numerach czasopism ogrodniczych reklamowany jest mowy
systemiczny środek o nazwie, nomen omen, "Tarcznik" (pcah się do ziemi i ma
wykończyć podobno to paskudztwo). Może gdzieś dostaniesz.

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2000-06-21 13:29:00

Temat: Dracana, a tarczniki
Od: "Tomasz" <T...@p...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakis czas temu byl juz ten temat, ale prosze o wiecej informacji, chodzi o
to ze tarczniki rozwlaja mi kolejna rosline, a metody grupowiczow jak dotad
sa nieskuteczne(tzn zmywanie ich woda z Ludwikiem oraz zbieranie szmatka nic
nie daja)

Prosze o pomoc

Milosnik Draceny

===============
ICQ: 71298241 ||
===============

3. Data: 2000-06-26 07:02:24

Temat: Re: Dracana, a tarczniki
Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprobuj tez zwyklym denaturatem przemyc miejsca, na ktorych wytepuja te
robale. Ja nie probowalem tego sposobu, ale slyszalem juzdo kilku osob, ze
skuteczne. Moze cos w tym jest.
pozdrowka
Jarek

Użytkownik basia <b...@z...polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8iqe94$rpo$...@z...polsl.gliwice.pl...

> [...]
ma
> wykończyć podobno to paskudztwo). Może gdzieś dostaniesz.

krety
OSY
przedziorki??
roze pnace