Dretwienie palców!!

1. Data: 2003-03-07 23:59:08

Temat: Dretwienie palców!!
Od: "Dominiqa" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka!!!
Potrzebuję pomocy!!Od tygodnia drętwieją mi dwa palce u lewej ręki(tzn IV i
V palec).A dodam że jestem młodą osobą i mam 22 lata.Myślę że objawy te
zaczęły się od dnia kiedy dłygo siedziałam przy komputerze!!!Aaaa jeszcze
jedno.Kiedy mocno zegne rękę czuję taki prąd który idzie do końca palców.To
samo czuję kiedy nacisnę miejsce w okolicy łokcia ,od sodu!!Czy ktoś mógłby
mi pomóc i powiedzieć co to są za objawy i jak to wyleczyć???Będę wdzięczna
za wszystkie informacje!!! Z góry dziękuję!!!!

2. Data: 2003-03-08 08:36:44

Temat: Re: Dretwienie palców!!
Od: "Krzysztof" <K...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Tez mialem dretwienie w palcach ,kiedy pracowalem mysza przy
komputerze,ponadto czesto dretwiala mi reka podczas spania.Bylem u lekarza
,wyslala mnie na jakies pradowe badania i nic .,zadnych
rezultatow.Przeczytalem ze brak witaminy B(nie pamietam ktorej B,3 albo 6)
powoduje wlasnie dretwienie.Zaczylem zazywac B i wszystko ustalo.
Nie wiem ,moze to przypadek moze nie.
Niech sie wypowiedza ludzie znajacy sie na medycynie

3. Data: 2003-03-08 09:10:03

Od: "Pata" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Pata

Użytkownik "Dominiqa" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> V palec).A dodam że jestem młodą osobą i mam 22 lata.Myślę że objawy te
> zaczęły się od dnia kiedy dłygo siedziałam przy komputerze!!!

Prawdopodobnie krgosłup, ponieważ 4 i 5 + zewnetrzna częśc ręki drętwieją przy
problemach z kręgosłupem, czasami są jeszcze zawroty głowy i drętwienie barku.
Oczywiście może być inna przyczyna ale mi tak sie właśnie objawia
"kręgosłupik" - byłam u lekarza (ortopeda i neurolog)

Pozdrawiam
Pata

4. Data: 2003-03-08 16:46:24

Od: "Cichutka" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wdzięczna
> za wszystkie informacje!!! Z góry dziękuję!!!!

mialam podobnie. gdy schylalam glowe w dol to dretwialy mi rece. to bylo
dosc niepokojace ale neurolog mnie ostukal i opukal i powiedzial ze wszystko
ok i na tym sie moje badanie skonczylo. po jakims czasie samo minelo

pozdrawiam Aga

Śledziona
Książka: Medycyna dla nurków.
!!! zapalenie spojuwek - jakie objawy ???
Tradzik
Tradzik