Drewniane ramy lustra w łazience

1. Data: 2003-01-03 10:59:07

Temat: Drewniane ramy lustra w łazience
Od: "Rav_V3k" <a...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy jest sens montować w łazience lustro w drewnianej ramie??? Boję sie, że
za jakiś czas namoknie...

Pozdr

--

::: Rav_V3k
::: priv: rafal1404(małpa)kr(.)home(.)pl

1. Data: 2003-01-03 12:47:39

Temat: Re: Drewniane ramy lustra w łazience
Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rav_V3k" <a...@w...com> napisał w wiadomości
> Witam.
> Czy jest sens montować w łazience lustro w drewnianej ramie??? Boję sie,
że
> za jakiś czas namoknie...

Tzn. nie bedzie pomalowana lakierem?
Wiesz ja, mam okna drewniane i nie namakają.
k.

1. Data: 2003-01-03 15:16:33

Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-01-03 11:59, Użytkownik Rav_V3k napisał:
> Witam.
> Czy jest sens montować w łazience lustro w drewnianej ramie??? Boję sie, że
> za jaki? czas namoknie...
>
> Pozdr

Moze kiedys namoknie, ale to potrwa jakie 10-15 lat, ja mialem boazerie
w lazience i owszem z czasem namokla, nawet grzyb w nia wlazl, ale to
trwalo kilka ladnych lat, i miejsca ktore sie zniszczyly byly oblemwane
woda kilka razy w tygodniu.

1. Data: 2003-01-04 11:55:23

Od: "Krzysztof Markowski" <z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest sens montować w łazience lustro w drewnianej ramie??? Boję sie,
że
> za jakiś czas namoknie...

Dla mnie ważniejsze było to, że chciałem mieć sporo dodatków w łazience z
drewna. Lustro wiszące nad zlewem jest oprawione w lakierowaną ramę
drewnianą. Po gorącej kąpieli skrapla się wszędzie para (na ramie również)
ale jak dotąd nie zauważyłem skutków ubocznych - minęło jednak zaledwie 8
miesięcy :-)

pozdrawiam
Krzysiek
http://osiedle-floriana.w.interia.pl/

1. Data: 2003-01-04 13:26:05

Od: wojsyl <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Markowski wrote:

> że

ja mam w laziencie mniej wiecej od roku lusto w oprawie
z surowego drewna. na razie nic mu sie nie stalo.
z czasem pewnie sciemnieje, ale to przeciez nie szkodzi ?

--w

1. Data: 2003-01-06 09:01:03

Od: "Rav_V3k" <a...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krzysiek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Rav_V3k" <a...@w...com> napisał w wiadomości
> że
>
> Tzn. nie bedzie pomalowana lakierem?
> Wiesz ja, mam okna drewniane i nie namakają.
> k.

Wydaje mi się jednak, że ramy okienne są inaczej przygotowywane do warunków
atmosferycznych niż zwykłe domowe lustro, nie sądzisz? Chyba że... gdzie
zamawiałeś okna ? ;-)

1. Data: 2003-01-06 10:51:17

Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a co szkodzi przygotować tak samo lustro.
wiadomo ze nie farbą olejną kryjącą tolko czymś innym
okna sa pomalowane bezparbnym lakierem nadającym jakiś lekki kolorek ale
widać strukture drewna.
k.

1. Data: 2003-01-07 12:59:23

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rav_V3k i parę serwerów po drodze spowodowało pojawienie się
wiadomości:
> Czy jest sens montować w łazience lustro w drewnianej ramie??? Boję sie,
że
> za jakiś czas namoknie...

Pomaluj dokładnie całą drewnianą ramę lakierem łodziowym. Nie namoknie.

Wojtek

--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

1. Data: 2003-01-08 13:00:00

Od: "Rav_V3k" <a...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> napisał w
wiadomości news:aveiuc$qg2$1@news.tpi.pl...
> Rav_V3k i parę serwerów po drodze spowodowało pojawienie się
> wiadomości:
> że
>
> Pomaluj dokładnie całą drewnianą ramę lakierem łodziowym. Nie namoknie.

A gdzie tego szukać? Tak się nazywa?

Rav

1. Data: 2003-01-08 16:47:05

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rav_V3k i parę serwerów po drodze spowodowało pojawienie się
wiadomości:

> A gdzie tego szukać? Tak się nazywa?
> Rav

Są różni producenci, różne nazwy. Pytaj o lakier do drewna "łodziowy" (może
mieć np. łódkę na etykietce). Nie w każdym sklepie/markecie go znajdziesz -
niedawno, gdy go szukałem, był tylko w 1/3 okolicznych marketach, w dodatku
akurat czekali na jego dostawę ;)

Wojtek

--

Lakier do podlog