Druga tura - Duda-Kukiz?

141. Data: 2015-05-06 18:17:29

Temat: Re: Druga tura - Duda-Kukiz?
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-05 23:15, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Zacznij pisać posty piórem.

142. Data: 2015-05-06 18:20:47

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-05 23:26, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> [...]
> którym- z różnych względów- rozwalało się małżeństwo. I nagle z dobrego,
> odpowiedzialnego pracownika robiłą się osoba całkowicie
> nieodpowiedzialna. Podobnie jak alkoholika- najpierw przyjaciele kryją-
> potem już nie moga. Proszą: idź na urlop. No ale takie sprawy potrafią
> się ciągnąć latami. Z całą pewnością- wolę zatrudnić alkoholika
> (niepijącego) niż kogoś w takim stanie psychicznym.
> Kolejna rzecz: cały europejski i amerykański wiek 19 to wiek mężczyzn,
> którzy nierzadko codziennie po prostu mniej lub więcej pili. I to chyba

Też bardziej się obawiam psychicznych.

143. Data: 2015-05-06 21:04:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 6 May 2015 00:55:26 +0200, Ikselka napisał(a):

> Akurat ta teza została już dawno udowodniona - dowodem są milionowe ofiary.

Tu należy doprecyzować - DWUSTUmilionowe.
--
XL
Kim jest ten fajny gość?

144. Data: 2015-05-06 21:08:03

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-06 o 21:04, Ikselka pisze:

> Tu należy doprecyzować - DWUSTUmilionowe.

Nie socjalizmu a komunizmu, zwłaszcza gdy "socjalizmem" nazywają
niektórzy to co jest obecnie

145. Data: 2015-05-06 21:18:57

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-06 o 21:08, zdumiony pisze:

> Nie socjalizmu a komunizmu, zwłaszcza gdy "socjalizmem" nazywają
> niektórzy to co jest obecnie

jak to szlo? kaczor, donald... :]

--
gazebo

146. Data: 2015-05-06 23:31:17

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 06 May 2015 09:23:36 +0200, zdumiony napisał(a):

> Kukiz the best!

No nie no, nie na Prezydenta.

M.

Dziadostwo