Drugie życie pelargoni

1. Data: 2020-12-22 09:15:31

Temat: Drugie życie pelargoni
Od: Krasnal <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Korytko z balkonu przeniosłem na klatkę schodową z moimi pelargoniami...
jest szansa,że przetrwają do wiosny? Nadal rosną...

Krasnal
______________

Tajna Organizacja Walczących Krasnali

Avast.

2. Data: 2020-12-22 17:14:44

Temat: Re: Drugie życie pelargoni
Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2020-12-22 o 09:15, Krasnal pisze:
> Korytko z balkonu przeniosłem na klatkę schodową z moimi pelargoniami...
> jest szansa,że przetrwają do wiosny? Nadal rosną...

Mają szansę.
Trzeba czasem podlać aby ziemia nie stwardniała na kamień.
Jak mają więcej światła i są zielone to częściej i trochę mocniej.
Jak jest mniej światła i wyglądają na przysychające to rzadziej ale
trochę podlewać.
Na wiosnę będą miały odnóżki, które należy posadzić do ziemi aby były
ładne nowe kwiaty.
Stare też mogą zakwitnąć choć raczej mniej okazale.

Piwonie
dziwny, nieprzyjemny, zapach owoców derenia
szacowanie wieku drzewa - gdzie w sieci?
Co może robić takie dziury?
trawy fee