Drula Forte a solarium

1. Data: 2002-11-30 12:49:28

Temat: Drula Forte a solarium
Od: "Ola Mycha" <m...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Kupilam dzisiaj krem drula forte usuwajacy przebarwienia. Mam na ramionach
troche piegow, ktore zostaly po oparzeniu slonecznym i chce sie ich pozbyc.
Jednak raz na jakis czas chodze do solarium i moja skora w tym momencie ma
delikatny odcien opalenizny. Zastanawiam sie czy zastosowanie tego kremu na
opalona skore nie da jakis efektow w postaci jasniejszych plam. Na
opakowaniu jest napisane, ze kuracja powinna trwac okolo 4-6 tygodni. Jesli
po tym okresie pojde do solarium, to czy skora nie zareaguje jakos dziwnie?
Co o tym myslicie, bo ja juz sama nie wiem...
Pozdrawiam wszystkich slonecznie:-)
Ola

1. Data: 2002-11-30 21:22:17

Temat: Re: Drula Forte a solarium
Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola Mycha" <m...@n...spam> napisał w wiadomości
> [...]
dziwnie?
> Co o tym myslicie, bo ja juz sama nie wiem...

Najlepiej zapytaj w dobrym solarium. Tam panie powinny byc najlepiej
zorietowane.:-)
Kropelka

Ola

1. Data: 2002-12-02 12:40:14

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po tym okresie pojde do solarium, to czy skora nie zareaguje jakos dziwnie?
> Co o tym myslicie, bo ja juz sama nie wiem...

Stosowałam Drula Forte - wprawdzie kuracja była krótsza - ok 3 tyg. - bo w
takim czasie to co miało zniknąć zniknęło :), ale z całą stanowczością odradzam
Ci wizytę w solarium nie tylko podczas stosowania tego kremu, ale także po
zakończeniu kuracji.
Ja poszłam i plamki "się odnowiły" - mimo zastosowania blokera. Wprawdzie
zniknęły dość szybko po kilku aplikacjach kremu - ale co się wystarszyłam to
moje. Chyba zostają nam tylko samoopalacze :)))

Karina

PS A Drula Forte nieodmiennie polecam, bo naprawdę działa (co po licznych
nieudanych próbach "odplamienia" niezwylke miło mnie zaskoczyło) :)

1. Data: 2002-12-02 13:13:53

Od: "Edzia" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zniknęły dość szybko po kilku aplikacjach kremu - ale co się wystarszyłam
> moje. Chyba zostają nam tylko samoopalacze :)))

A ten kremik DRULA FORTE, gdzie można kupić? /sklep kosmetyczny czy
apteka???/ bo też co nieco bym chciała zlikwidować zwłaszcza przed
zbliżającym się Sylwestrem.
Pozdrawiam Edzia

1. Data: 2002-12-03 20:29:02

Od: "Ola Mycha" <m...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edzia" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A ten kremik DRULA FORTE, gdzie można kupić? /sklep kosmetyczny czy
> apteka???/ bo też co nieco bym chciała zlikwidować zwłaszcza przed
> zbliżającym się Sylwestrem.
> Pozdrawiam Edzia

Ja kupilam w aptece, kosztuje ok 40zl za tubke 30ml

Ola

Zakolanówki - gdzie kupić?
Piling do twarzy
Co kupić dziewczynie na urodziny?