Drżenie mięśni..

1. Data: 2005-04-23 20:18:33

Temat: Drżenie mięśni..
Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam takie pytanie...od jakiegoś czasu widzę u mnie, że przy gdy siedzę na
tyłku (plecy pionowo) i zginam nogę w kolanie (...do głowy) i potem prosuje
na poziomo to nie wraca ona płynnie tylko takim ruchem skokowym..drga..:/
Ręce działają ok. Czego może to być wina? Nerów? Niedotlenienia mięśni?
Dodam może, że jestem słaby wydolnościowo...nie pobiegam sobie za długo bo
nie da rady. Może dlatego też mam zawsze zimne jak czort nogi.Ale wcześniej
nie miałem takich problemów. I ogólnie skąd się bierze drżenie mięśni pod
obciążeniem? np trzymanie dużego cieżaru...mieśnie ściskają żyły i tlen nie
dopływa?
Dziękuję za pomoc.

2. Data: 2005-04-24 07:11:56

Temat: Re: Drżenie mięśni..
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr napisał(a):
> [...]
> obciążeniem? np trzymanie dużego cieżaru...mieśnie ściskają żyły i tlen nie

hm.. Ty tu o kolanie a mnie zastanowiło coś innego...

mianowicie, co to znaczy, że jesteś "słaby wydolnościowo"

juz tłumacze o co chodzi...

warto sie zanstanowić skąd to sie bierze, czy jest to np wynik mało
ruchliwego trybu życia, czy może cos jest nie tak z Twoim zdrowiem...

moze warto zrobic sobie jakies podstawowe badania (np przyjrzeć sie
sercu, jakieś ekg albo cuś)

a co do kolana, to nasuwają mi się na myśl prędzej problemy natury
"mechanicznej" (moze cos nie tak ze stawem kolanowym) niż
neurologicznej, ale przez net nikt Ci kolana nie zbada, trzeba przejść
się do lekarza...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

3. Data: 2005-04-24 09:11:54

Od: "Piotr" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mianowicie, co to znaczy, że jesteś "słaby wydolnościowo"
...chodzi o sport, wydaje mi się, że moja pompka nie wydala przy dłuższych
obciążeniach...zawsze w bieganiu byłem prawie ostatni...a na siłowni też za
długo
nie mogę poćwiczyć...tzn muszę czesto robić przerwy..między ćwiczeniami...
częściej niż normalnie

> juz tłumacze o co chodzi...
>
> warto sie zanstanowić skąd to sie bierze, czy jest to np wynik mało
> ruchliwego trybu życia, czy może cos jest nie tak z Twoim zdrowiem...
zgadza się, mało ruchliwy tryb życia....aczkolwiek nie sądzę by to było
przez to
bo bojawilo mi się to nagle nigdy wcześniej tego nie widziałem...

> moze warto zrobic sobie jakies podstawowe badania (np przyjrzeć sie sercu,
> jakieś ekg albo cuś)
...przydalo by się...może ważne też będzie, że jestem non stop w stresie...

> a co do kolana, to nasuwają mi się na myśl prędzej problemy natury
> "mechanicznej" (moze cos nie tak ze stawem kolanowym) niż neurologicznej,
> ale przez net nikt Ci kolana nie zbada, trzeba przejść się do lekarza...
...ale tak jest z oboma kolanami..i nie tylko kolanami...a co jeszcze
zauważyłem...jest to
bardziej widoczne gdy siedzę na tyłku i tułów jest pionowo...gdy leżę
...noga aż tak mocno
nie drga.......do lekarza trza się wybrać.... lecz pytam tutaj bo może ktoś
przechodził
przez coś podobnego i będę wiedział gdzie szukać przyczyny...a nie chodzić
od lekarza do
lekarza...
dziękuję...pzdr.

4. Data: 2005-04-30 18:24:13

Od: "MSP" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przechodził
> przez coś podobnego i będę wiedział gdzie szukać przyczyny...a nie chodzić

A może to wina braku magnezu w organiźmie??

Poszukiwany lekarz
Białe plamki na skórze (Bielactwo)
pull test - jaki jest polski termin
Zolpidem