Drzewka teraz

1. Data: 2007-12-09 10:14:12

Temat: Drzewka teraz
Od: "ola" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy można jeszcze posadzić owocowe i czy są jakieś gatunki dające większe
lub mniejsze szanse, że się przyjmą? Od tygodnia nie było przymrozków, a w
najbliższym czasie zapowiadają w nocy do -3.
Trochę zaspałam z tymi drzewkami...
Ola

2. Data: 2007-12-09 16:11:44

Temat: Re: Drzewka teraz
Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ola" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lub mniejsze szanse, że się przyjmą? Od tygodnia nie było przymrozków, a w
> najbliższym czasie zapowiadają w nocy do -3.

Dopóki da się wbić szpadel w ziemię.........

Pozdrawiam
Leszek

3. Data: 2007-12-09 16:24:01

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lub mniejsze szanse, że się przyjmą? Od tygodnia nie było przymrozków, a w
> najbliższym czasie zapowiadają w nocy do -3.

A co to za wybitnie odpowiedzialne i szanujące agrotechnikę źródło sprzedaje
teraz drzewka? wciągnęłabym sobie z przyjemnością na czarną listę :)

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2007-12-09 16:38:17

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

>A co to za wybitnie odpowiedzialne i szanujące agrotechnikę źródło
>sprzedaje
>teraz drzewka? wciągnęłabym sobie z przyjemnością na czarną listę :)
:)
na kwitnacych bylinach sie znasz
ale nadrabiasz to brakiem wiedzy o drzewkach
:(
Co masz przeciwko sprzedawaniu i sadzeniu teraz drzewek?
Pewnie uwazasz , ze wrzesien czy pazdziernik to lepszy czas
:)))))))))))))))))))))))
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

5. Data: 2007-12-09 16:46:56

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co masz przeciwko sprzedawaniu i sadzeniu teraz drzewek?

Doświadczenie :)
I to, że nie jestem sprzedawcą, więc mogę uczciwie pisać:P

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2007-12-09 17:25:38

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:fjh43v$mq6$1@news.dialog.net.pl Leszek Serdyński
<l...@o...eu> napisał(a):
> Użytkownik "ola" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
>
> Dopóki da się wbić szpadel w ziemię.........

Hejka. Nie obawialbym się sadzić teraz jabłonie czy grusze ale
brzoskwinie czy morele - raczej nie.
Pozdrawiam ostatecznie Ja...cki

7. Data: 2007-12-09 17:43:15

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Doświadczenie :)
> I to, że nie jestem sprzedawcą, więc mogę uczciwie pisać:P

Co się może stać drzewku, które jest zadołowane pod niebem, zostanie
wygrzebane i posadzone, do chłodnej, wilgotnej ziemi?
Pozdrawiam ciekawsko.Mirzan

8. Data: 2007-12-09 17:46:40

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal pisze:
> ----- Original Message ----- From: "Basia Kulesz" <b...@i...pl>
> Użytkownik "ola" <d...@n...pl> napisał

Wszystko co teraz posadzisz ma szansę się przyjąć. Teoretycznie.
Szkoda, że nie piszesz nic o warunkach glebowych.
Jesienne sadzenie zalecane a glebach lekkich i suchych, wiosenne na
glebach ciężkich i mokrych, wtedy bowiem mniej daje się odczuć brak
dostępu powietrza i nieprzepuszczalność gleby.

Sadzi się od opadnięcia liści do nabrzmienia pąków, czyli w zimie też
jeśli warunki glebowe i pogoda na to pozwalają.

A nie można kupić wcześniej i zadołować?
Te zadołowane nawet lepiej się przyjmują niż kopane późno na wiosnę.

> :)

A masz Ty jeszcze miejsce aby jakieś drzewo wsadzić?

> [...]
> Co masz przeciwko sprzedawaniu i sadzeniu teraz drzewek?
> Pewnie uwazasz , ze wrzesien czy pazdziernik to lepszy czas

Zdecyduj się czy piszesz z pozycji sprzedającego czy kupującego.
pozdr. Jerzy

9. Data: 2007-12-09 17:48:23

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko pisze:
> [...] ale brzoskwinie czy morele - raczej nie.
> Pozdrawiam ostatecznie Ja...cki

Dlaczego?
pozdr. Jerzy

10. Data: 2007-12-09 17:54:56

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Dopóki da się wbić szpadel w ziemię.........

Hejka. Nie obawialbym się sadzić teraz jabłonie czy grusze ale
brzoskwinie czy morele - raczej nie.
Pozdrawiam ostatecznie Ja...cki
:)
Zakladajac , ze kupujemy najczesciej drzewka pochodzace z okolicy
to one zima na dolowniku u producenta bylyby innej strefie klimatycznej
niz u Ciebie gruncie
na zacisznej dzialeczce?
Znam wielu producentow sadzonek drzewek
i jesli maja chlodnie to przechowuja tam sztorby a nie sadzonki
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

bukszpan cięcie