Drzewko straznicze

1. Data: 2006-04-17 19:08:13

Temat: Drzewko straznicze
Od: "pluton_" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Musze 'oddac' naroznik dzialki, takie sciecie o bokach 2x3 metry.
Ale bez walki nie oddam: wsadze tam drzewo (miejsce oznaczone kropka).

- .
\

Nie moze byc za geste i za wysokie, bo za bardzo bedzie oslaniac od wiatru,
a chce instalowac w przyszlosci elektrowienke wiatrowa.
Lepsze tez iglaste, bo sprzatanie lisci odpada.
Musi byc ladne i ozdobne, a jednoczesnie solidne.

Jakie drzewo radzicie ?

Nullification

2. Data: 2006-04-17 19:12:37

Temat: Re: Drzewko straznicze
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pluton_"
> Musze 'oddac' naroznik dzialki, takie sciecie o bokach 2x3 metry.
> Ale bez walki nie oddam: wsadze tam drzewo (miejsce oznaczone kropka).

Ale po co chcesz tam sadzić drzewo, żeby przeszkadzało w zakręcaniu ??!!

Złośliwy jesteś :-P

Serdecznie Miłka

3. Data: 2006-04-17 19:47:31

Od: "pluton_" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale po co chcesz tam sadzić drzewo, żeby przeszkadzało w zakręcaniu
??!!

Drogi, ktore sie krzyzuja maja: jedna 8 m, druga 6 m 50 cm. TIR tam zawroci.
Podejrzewam, ze ta scinka to jest wymysl geodetow, ktorzy za znacznik biora
100 pln.
Dorzucili sobie jeden znacznik, zeby miec na kilka pollitrowek.

Nullification

4. Data: 2006-04-17 20:15:45

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2006-04-17 21:35:59

Od: "pluton_" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> masz juz jakas koncepcje tej elektrowni wiatrowej

Farmerski wielolopatowy, wieza 10 m,
albo ozdobny Savonius 4 m podstawa, 5 m wiatrak.
Raczej 3 slupy zamiast kratownicy.
Popatrz moj dzisiejszy watek na grupie inzynieria.

> ja wlasnie rysuje szkic wiezy do kola wielolopatkowego

To ja poprosze kopie :)

> zamierzam przelaczac ja na jakis alternator
> ktory zasilil pare zarowek lub jakas grzalke w foliowcu

Ja dam raczej profi generator, chce wyciagac pradu za kilka pln dziennie,
ogrzewanie.

Nullification

6. Data: 2006-04-18 18:21:44

Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pluton_" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> pozdrawiam
> P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online
> Nullification
a co z jabłonką star king?

pzdr
Kuleczka

7. Data: 2006-04-18 22:10:28

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Farmerski wielolopatowy, wieza 10 m,
:)
u mnie tez bedzie wielolopatkowe kolo (30-32)
o srednicy kola rzedu 3 metrow
:)
wieze jednak planuje nizsza 6-7 metrow
:)

> albo ozdobny Savonius 4 m podstawa, 5 m wiatrak.
> Raczej 3 slupy zamiast kratownicy.
> Popatrz moj dzisiejszy watek na grupie inzynieria.
:)
podeslij prosze linka
:)

> To ja poprosze kopie :)
:)
zajalem sie pilniejsza sprawa konstrukcja foliowca
:)

> Ja dam raczej profi generator, chce wyciagac pradu za kilka pln dziennie,
> ogrzewanie.
:)
a moglbys rozwinac temat
?

8. Data: 2006-04-19 06:23:44

Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co z jabłonką star king?

Ano musze sie przyp-omniec panom ogrodnikom :)

pozdrawiam
pluton

9. Data: 2006-04-20 09:17:20

Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> :)
> podeslij prosze linka
> :)

http://groups.google.pl/group/pl.sci.inzynieria/brow
se_frm/thread/abf365422b51abf9/f2c91ff103b64511?tvc=
1&q=kratownica+bis&hl=pl#f2c91ff103b64511

albo

http://tinyurl.com/z6e6m

> :)
> a moglbys rozwinac temat
> ?

A co tu rozwijac ? :)
http://www.komel.katowice.pl/

Robia generatory, moga sprzedac za 1000 dokumentacje do
amatorskiej wiatrowni.

pozdrawiam
pluton

10. Data: 2006-04-20 09:21:30

Od: "Robert Sadowski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
> pozdrawiam
> P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online

Z iglastych proponuje daglezję zieloną. W weekend dodam ten gatunek do mojego
atlasu http://www.drzewapolski.pl więc będziesz mógł zobaczyć jego zdjęcia.

Problem z trawnikiem
konserwacja pergoli i altanki
for sale: internetDotComs.com