Drzewo

1. Data: 2006-08-30 07:09:25

Temat: Drzewo
Od: "actin" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Kilka postow nizej jest temat o "osuszeniu" drzewa.
Potrzebuje wiedzieć jakim środkiem mogę potraktować takie drzewo, by uschło.
Zaznaczam że jest ono dosyć sporych rozmiarów.
Interesuje mnie krótka i zwięzła odpowiedź. Jeśli ktoś ma pytać "po co",
"czemu" niech wogóle nie odpowiada na post.

Pozdrawiam.

2. Data: 2006-08-30 07:43:59

Temat: Re: Drzewo
Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "actin" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
> Interesuje mnie krótka i zwięzła odpowiedź. Jeśli ktoś ma pytać "po co",
> "czemu" niech wogóle nie odpowiada na post.

Napisałeś na niewłaściwą grupę.

Pozdrawiam
Baśka

3. Data: 2006-08-30 08:03:47

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ed3do6$ruj$1@nemesis.news.tpi.pl actin
<a...@v...pl> napisał(a):

> [...]
> Interesuje mnie krótka i zwięzła odpowiedź. Jeśli ktoś ma pytać "po
> co", "czemu" niech wogóle nie odpowiada na post.

Hejka. Oto przykład uprzejmego zwrócenia się o radę, które budzi we mnie
natychmiastową chęć udzielenia wszechstronnej pomocy. ;-)
Pozdrawiam gburowato Ja...cki

4. Data: 2006-08-30 08:38:15

Od: "actin" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisałeś na niewłaściwą grupę.
>
> Pozdrawiam
> Baśka

Wyraźnie pisałem.
Interesuje mnie krótka i zwięzła odpowiedź.
Jeśli nie wiesz lub nie chcesz napisać to NIE PISZ WOGOLE!!!

5. Data: 2006-08-30 08:41:35

Od: "actin" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Oto przykład uprzejmego zwrócenia się o radę, które budzi we
> mnie
> natychmiastową chęć udzielenia wszechstronnej pomocy. ;-)
> Pozdrawiam gburowato Ja...cki

Nie rozumie Cie.
Chcę uzyskać konkretną informacje, a ty mi w tym nie pomagasz.
Wiec jeśli nie wiesz lub nie chcesz napisac to po co wogóle piszesz?

6. Data: 2006-08-30 09:36:32

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

actin wrote:

> Nie rozumie Cie.
> Chcę uzyskać konkretną informacje, a ty mi w tym nie pomagasz.
> Wiec jeśli nie wiesz lub nie chcesz napisac to po co wogóle piszesz?

Zapewne po to, żeby Ci delikatnie zasugerować, że jak sie o coś prosi to
trzeba to zrobić uprzejmie a nie arogancko. Wtedy są największe szanse,
że sie dostanie sensowną odpowiedź.
I na litość boską w pierwszej osbie liczby pojedyńczej jest: ja nie
rozumiem a nie "ja nie rozumie". Przepraszam, że się czepiam gramatyki,
ale ten błąd jest ostatnio nagminny.

Pozdrawiam
Bea

7. Data: 2006-08-30 09:52:58

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Interesuje mnie krótka i zwięzła odpowiedź. Jeśli ktoś ma pytać "po co",
> "czemu"   niech wogóle nie odpowiada na post.

Po co? Czemu?
Drzewo najlepiej osuszyć suszarką lub wytrzeć do sucha flanelową szmateczką.
pozdrawiam tomek

8. Data: 2006-08-30 10:03:39

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Interesuje mnie krótka i zwięzła odpowiedź. Jeśli ktoś ma pytać "po co",
> "czemu" niech wogóle nie odpowiada na post.

Przejrzyj archiwum, temat był wielokrotnie podnoszony i dokładne instrukcje
są.

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

9. Data: 2006-08-30 10:26:17

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Interesuje mnie krótka i zwięzła odpowiedź. Jeśli ktoś ma pytać "po co",
> "czemu" niech wogóle nie odpowiada na post.

A jakie to drzewo?

Pozdrawiam
Kaśka

--
http://kasia1433.googlepages.com/home

10. Data: 2006-08-30 11:08:52

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Wyraźnie pisałem.
> Interesuje mnie krótka i zwięzła odpowiedź.

Ale najwyraźniej nie zapoznałeś się z netykietą.
To grupa dyskusyjne nie ogrodnicze FAQ. Tu się dyskutuje.
Nie zawracaj ludziom głowy tematem wyświechtanym jak stare dżinsy...

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

jak utrzymać wrzosy?