Aronia

1. Data: 2006-08-29 18:08:08

Temat: Aronia
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy nastawione już pierszorzędne wino gronowe z aronii?
Jeśli jeszcze nie, to radzę pospieszyć się, bo ptaki zjedzą
i trzeba będzie robić jabole z winogron.
Pozdrawiam.Mirzan

2. Data: 2006-08-29 18:27:04

Temat: Re: Aronia
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy nastawione już pierszorzędne wino gronowe z aronii?
> Jeśli jeszcze nie, to radzę pospieszyć się, bo ptaki zjedzą
> i trzeba będzie robić jabole z winogron.

Które ptaki, bo u mnie żadne tego nie chcą i muszę zjadać sama?

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

3. Data: 2006-08-29 18:32:53

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Które ptaki, bo u mnie żadne tego nie chcą i muszę zjadać sama?
>
> Pozdrawiam, Basia.

Nie przedstawiły się.Zostają puste gałęzie, a na liściach guano.
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2006-08-29 18:47:21

Od: JackOss <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan napisał(a):

> Nie przedstawiły się.Zostają puste gałęzie, a na liściach guano.
> Pozdrawiam.Mirzan

A ja miałem rozdynki, potem nagle spęCzniały i teraz wygkądają nieźle,
są do jedzenia? sokowania?

--
JackOss - obchodzi się bez sygnaturki

5. Data: 2006-08-29 19:46:09

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" napisała:
> Które ptaki, bo u mnie żadne tego nie chcą i muszę zjadać sama?

Kwiczoły, pewnie tylko na Kaszubach ;-)))

--
Jerzy Wierzchnicki
http://ogrodniczek.republika.pl/

6. Data: 2006-08-29 19:51:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message
> Czy nastawione już pierszorzędne wino gronowe z aronii?
> Jeśli jeszcze nie, to radzę pospieszyć się, bo ptaki zjedzą
> i trzeba będzie robić jabole z winogron.

Witam!

Jeszcze deszcz więc nie wyschną - aroniowe wspaniałe, ale nie wolno owoców
uszkodzić albo trzymać zbyt długo wina z owocami bo gorzknieje ponad miarę.

Pozdrawiam!
Jerzy

7. Data: 2006-08-29 19:55:20

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Które ptaki, bo u mnie żadne tego nie chcą i muszę zjadać sama?

Szczekające. Przyplątał się kiedyś do mnie pies z tyfusem - aronia go
uratowała, a później mnie i pół rodziny, na spółkę z kobylakiem, obecnie
zawsze mam mrożoną jak i suszoną na ratunek.
W trzy dni straciłem dwanaście kilogramów...
Salmonella mocna jest...

8. Data: 2006-08-30 04:59:23

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze deszcz więc nie wyschną - aroniowe wspaniałe, ale nie wolno owoców
> uszkodzić albo trzymać zbyt długo wina z owocami bo gorzknieje ponad miarę.

Wina nigdy nie należy trzymać zbyt długo, bo przejdzie szkłem, albo korkiem,
albo ktoś się włamie do piwnicy, albo nie zdąży się wypić.
Pozdrawiam.Mirzan

9. Data: 2006-08-30 05:30:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wina nigdy nie należy trzymać zbyt długo, bo przejdzie szkłem, albo
> korkiem,
> albo ktoś się włamie do piwnicy, albo nie zdąży się wypić.
> Pozdrawiam.Mirzan

Masz swoje aronie? Bo może Ci podesłać wina? Nowego oczywiście...

10. Data: 2006-08-30 06:00:02

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz swoje aronie?  Bo może Ci podesłać wina? Nowego oczywiście...

Dzięki, wszystko mam swoje.Zostało mi jeszcze 120 litrów wina z ubigłego
roku, jak będzie znów długi łykent to skończę.
Pozdrawiam.Mirzan

anomalia?
bufo bufo
Goryczka siedmiodzielna chruje.