Ostrokrzew wysoki

1. Data: 2006-08-28 14:15:44

Temat: Ostrokrzew wysoki
Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

googlowalem ale bez stuprocentowych rezultatow,
zatem musze zapytac:

czy ostrokrzew, ktory wyrosnie ponad 2 metry,
top tzw. ostrokrzew kolczasty ?

I gdzie kupic krzaczorka w okoliczch Wawy lub Lodzi ?

pozdrawiam
pluton

2. Data: 2006-08-28 17:09:44

Temat: Re: Ostrokrzew wysoki
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pluton" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> googlowalem ale bez stuprocentowych rezultatow,
> zatem musze zapytac:
>
> czy ostrokrzew, ktory wyrosnie ponad 2 metry,
> top tzw. ostrokrzew kolczasty ?

No jeśli trafi na sprzyjające warunki - mikroklimacik - mój dochodzi w tej
chwili do dachu jednopiętrowego budynku:) Ale na Śląsku, w mieście, w
ciepłym ogrodzie i jeszcze obok ma cisa:)

> I gdzie kupic krzaczorka w okoliczch Wawy lub Lodzi ?

A sławna szkółka Szewczyków w okolicach Łodzi? przypadkiem słyszałam, że
drzewka też bywają:)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

3. Data: 2006-08-28 17:21:26

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Aug 2006 19:09:44 +0200, Basia Kulesz napisał(a):

> A sławna szkółka Szewczyków w okolicach Łodzi? przypadkiem słyszałam, że
> drzewka też bywają:)

A u Tracza?

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

4. Data: 2006-08-28 17:33:13

Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

pluton wrote:
> czy ostrokrzew, ktory wyrosnie ponad 2 metry,
> top tzw. ostrokrzew kolczasty ?

Tak, to Ilex aquifolium. Rośnie szybciej i wyżej niż crenata i x
meservae, ale niecięty nie jest zwarty, raczej patykowaty.

> I gdzie kupic krzaczorka w okoliczch Wawy lub Lodzi ?

Nie polecam, w tych okolicach przemarza.

Pozdrawiam
Baśka

5. Data: 2006-08-28 18:15:58

Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 Aug 2006 16:15:44 +0200, "pluton"
<z...@p...onet.pl> wrote:

>I gdzie kupic krzaczorka w okoliczch Wawy lub Lodzi ?

Ja kupiłem tu:
www.hortorus.com.pl

6. Data: 2006-08-29 11:49:04

Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

dzieki wszystkim.

W ogrodzie botanicznym w Lodzi sa ladne okazy
i jakos nie przemarzaja. Bede ryzykowal...

pozdrawiam
pluton

jesień
Jednak bede ratowal...