Drzwi - określenie rodzaju

1. Data: 2002-08-09 06:02:35

Temat: Drzwi - określenie rodzaju
Od: "dk" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ponieważ przymierzam się do remontu mieszkania obejrzałem kilkanaście
katalogów z drzwiami wewnętrznymi ale zdążyłem odwiedzić tylko dwa sklepy.
Niestety nie wiem jak określić czy potrzbuję drzwi lewych czy prawych. Czy
moglibyście podać mi zasady określania tej cechy. Będę wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam
DK

P.S.: Potrzebuję drzwi, które mają zamek z lewej strony (zawiasy z prawej) i
otwierają się na zewnątrz.

1. Data: 2002-08-09 06:16:36

Temat: Re: Drzwi - określenie rodzaju
Od: Dlugi <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 9 Aug 2002 08:02:35 +0200, "dk" <a...@s...pl> wrote:

> [...]
>DK
>
>P.S.: Potrzebuję drzwi, które mają zamek z lewej strony (zawiasy z prawej) i

lewe

stojac przed drzwiami z tej strony w ktora sie otwieraja i jesli
zawiasy sa po lewej stronie to drzwi lewe.

Pozdrawiam
Dlugi

1. Data: 2002-08-09 06:32:53

Od: "Krzysztof Flak" <K...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety nie wiem jak określić czy potrzbuję drzwi lewych czy prawych. Czy
> moglibyście podać mi zasady określania tej cechy. Będę wdzięczny za pomoc.

drzwi lewe otwieraja sie zgodnie z ruchem wskazowek zegara
drzwi prawe przeciwnie

Narozniki scian - czym zabezpieczyc
panele na podłogę
sklep