Duchu, ojczyzna w potrzebie - gdzie jesteś?

1. Data: 2006-09-29 10:44:06

Temat: Duchu, ojczyzna w potrzebie - gdzie jesteś?
Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2006-09-29 22:29:12

Temat: Re: Duchu, ojczyzna w potrzebie - gdzie jesteś?
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch sie schowal bo nie chce sluchac "inteligentow". ;)

--
Czarek

3. Data: 2006-09-29 22:30:46

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wywoluj Ducha ;-)

--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky

4. Data: 2006-09-30 09:19:57

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

cbnet<c...@n...pl>

> Duch sie schowal bo nie chce sluchac "inteligentow". ;)

Okopał się w Klewkach :)

Paweł

5. Data: 2006-09-30 09:38:21

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki:
> Okopał się w Klewkach :)

Boje sie ze dociera do niego bezmiar jego hmmm...
~naiwnosci. ;)

--
Czarek

6. Data: 2006-10-01 19:13:40

Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

Niobeznanie to raczej was dotyka. To jest poprostu oszustwa ta cale afera.
Negocjacje nazywaja korupcja. A wasze PO nie jest skorumpowane kiedy
przegralo chcialo ponad polowe stanowisk. To przeciez tez korupcja. Teraz
jestem przekonany ze uklad istnieje. Lze-elity odslaniaja sie swym
klamstwem bardziej niz dotychczas. PiS chce walczyc z tym co dla ludzi
najgorsze. Przeszkadza to tylko tym którzy nie chca uznawac wartosci i
kosciola. Bo to dla moherów. Ku chwale ojczyzny, wierze w PiS !

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

7. Data: 2006-10-01 20:59:25

Od: "Quasi" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

l...@w...pl (Librix) napisał(a):

(ciach)

Zieeeeefff!!! :OOOO Mierna prowokacja.

Innymi slowy: wypierd.... trollu!

pozdrawiam
Quasi

8. Data: 2006-10-01 22:15:33

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Librix:
> ... Negocjacje nazywaja korupcja.

Tak wlasnie okreslily te "negocjacje" media w PL
oraz praktycznie na calym - jak dlugi i szeroki - swiecie,
przy czym w komentarzach zagranicznych czesciej
dominowala ironia.

PiS tym samym ewidentnie wyrasta na "najmoralniejsza"
partie swiata, zas spisek wymierzony w wartosci jakie
coraz bardziej juz otwarcie prezentuje i w obronie ktorych
politycy tej partii wraz z czescia zwolennikow gotowi
sa maniakalnie walczyc do konca, osiagnal wymiar
ogolno-swiatowy.

--
Czarek

9. Data: 2006-10-02 12:06:13

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"niezbecki" <s...@l...po> wrote in message

...sam sobie idz na pochód pierwszo ... eee, anty-rządowy :-)
Duch

10. Data: 2006-10-02 19:15:42

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Duch<n...@n...com>

> "niezbecki" <s...@l...po> wrote in message
>
> ...sam sobie idz na pochód pierwszo ... eee, anty-rządowy :-)
> Duch

Ura!
Duch w narodzie nie zginął ;P

Paff
--
Polska to wielki zbiorowy obowiązek. Nie pozwolimy aby wywrotowcy,
prowokatorzy i spiskowcy uważali się za obywateli IV RP. Moje szalenie

Nasz president Ugandy Lehele Kaczelele
Nasz president Ugandy Lehele Kaczelele
nie chce mi się (żyć)
Dowcipy