Dukan a Jojo

1. Data: 2010-10-04 09:39:38

Temat: Dukan a Jojo
Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio bardzo modna jest dieta Dukana. Jeśli owa dieta jest pewną formą
głodówki to jakoś nie bardzo chce mi się wierzyć, że po tej diecie nie
następuje efekt jojo. Czy może mi ktoś powiedzieć jak jego organizm
zachowuje się na tej diecie?

2. Data: 2010-10-05 16:08:29

Temat: Re: Dukan a Jojo
Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Manio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> głodówki to jakoś nie bardzo chce mi się wierzyć, że po tej diecie nie
> następuje efekt jojo. Czy może mi ktoś powiedzieć jak jego organizm

Dieta Dukana nie jest formą głodówki, w skrócie: je się nieograniczone
ilości białka.
Pozdr.
A.
PS Jest szkodliwa dla organizmu ze względu na puryny.

3. Data: 2010-11-19 19:53:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Oct 2010 18:08:29 +0200, ffiona napisał(a):

> [...]
> Pozdr.
> A.
> PS Jest szkodliwa dla organizmu ze względu na puryny.

Dlatego głównym zaleceniem prócz jedzenia określonego zestawu produktów w
tej diecie jest jedzenie otrąb owsianych (dla przyspieszenia przechodzenia
treści jelitowej) i picie przynajmniej 2 litrów płynów na dobę (pobudzanie
nerek).
Dieta ta nie jest drastyczna - wyłączne spożywanie białek trwa tylko kilka
pierwszych dni.

4. Data: 2010-11-22 06:26:06

Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-19 20:53, Ikselka pisze:

> (...) i picie przynajmniej 2 litrów płynów na dobę (pobudzanie
> nerek).

Od kiedy woda pobudza nerki?

2 litry dziennie to stanowczo za mało! Chyba, że leżymy cały czas w
łóżku i nie ruszamy palcem u nogi.

5. Data: 2010-11-25 14:07:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Nov 2010 07:26:06 +0100, Filip KK napisał(a):

> Od kiedy woda pobudza nerki?

Dokłądnie od wtedy, od kiedy jej nadmiar zmusza je do pracy. Nadmiar wody
jest usuwany przez nerki jako mocz i przez skórę jako pot. Mówiąc krótko:
czego za dużo wypijesz, to wysikasz i wypocisz. A z wodą usuniesz także
szkodliwe produkty spalania białek, które niewątpliwie pojawiają się w tej
diecie. I O TO USUWANIE CHODZI w diecie Dukana.

> 2 litry dziennie to stanowczo za mało! Chyba, że leżymy cały czas w
> łóżku i nie ruszamy palcem u nogi.

Znasz znaczenie słowa "przynajmniej"?

prosze wytlumaczcie mi jak spalany jest tluszcz...
jaka czekolada dla odchudzajacych?
czy kaloria rowna jest kalorii?
kalorie - kukurydza, ale...
Golden - szczenięta rodowodowe