jaka czekolada dla odchudzajacych?

1. Data: 2010-09-29 19:30:36

Temat: jaka czekolada dla odchudzajacych?
Od: "netman" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Ćwiczę regularnie co 2 dni. Raz pływam, a raz jeżdzę 1-2 h na rowerze (50
km).

Nie za bardzo przepadam za czekolada gorzką.
Słyszałem, że w aptekach są czekolady niskosłodzone.
Ile one mają kalorii?
Czy są one są dobrym zastępnikiem gorzkich czekolad?
Lubię słodyczę i chciałbym jeść coś słodkiego i pomyślałem, że jak już jeść
to właśnie taką czekoladę?
Jesli takie cos dla odchudzajacych jest ok to gdzie w internecie mozna kupic
tego wieksze ilosci, tak by starczylo na pol roku?

Prosze pomozcie.
Pozdrawiam
netm.

2. Data: 2010-09-29 19:52:12

Temat: Re: jaka czekolada dla odchudzajacych?
Od: "netman" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "netman" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jesli takie cos dla odchudzajacych jest ok to gdzie w internecie mozna
> kupic tego wieksze ilosci, tak by starczylo na pol roku?

Wyczytalem cos takiego na jednej ze stron:

warto zwrócić uwagę, iż czekolady pozbawione cukru, który zastępuje słodzik,
mają w swoim składzie więcej tłuszczu niż ich tradycyjne odpowiedniki.

Co jest wiec gorsze cukier czy tluszcz?
Czy czekolada gorzka ma mniej tluszczu niz czekolada niskoslodzona?
Czy czekolada gorzka ma mniej cukru niz czekolada niskoslodzona?

Pozdr
Netm.

3. Data: 2010-11-04 21:30:54

Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Pytasz "jaka czekolada dla odchudzających" Hmmm... Czy gdybyś wychodził
z alkoholizmu spytałbyś o to jaką wódkę można stosować w terapii i gdzie
zrobić jej zapasy na pół roku? :-D

4. Data: 2010-11-19 19:54:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Sep 2010 21:30:36 +0200, netman napisał(a):

> [...]
> Czy są one są dobrym zastępnikiem gorzkich czekolad?
> Lubię słodyczę i chciałbym jeść coś słodkiego i pomyślałem, że jak już jeść

Lepiej oglądać, zamiast jeść.

> Jesli takie cos dla odchudzajacych jest ok to gdzie w internecie mozna kupic
> tego wieksze ilosci, tak by starczylo na pol roku?

Po co? - kupisz na pół roku, a zjesz w 2 dni ;-P

czy kaloria rowna jest kalorii?
kalorie - kukurydza, ale...
Golden - szczenięta rodowodowe
co na stawy ?