Dulux once - emalia

1. Data: 2006-06-21 16:06:05

Temat: Dulux once - emalia
Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Dulux Once Emalia z http://www.dulux.pl/Produkt/Jsp/emalie.htm#a
Czy może ktoś stosował? Jak wrażenia?

Pozdro
Przemek

2. Data: 2006-06-22 14:38:07

Temat: Re: Dulux once - emalia
Od: Sierp <sierpno?spam@sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Madoniowie wrote:

> Dulux Once Emalia z http://www.dulux.pl/Produkt/Jsp/emalie.htm#a
> Czy może ktoś stosował? Jak wrażenia?

o dulux once duzo juz bylo, czy o emalii nie wiem, ale polecam archiwum

Sierp

--
szukam ciekawej pracy :-)

3. Data: 2006-06-22 15:53:26

Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" napisał:

> o dulux once duzo juz bylo, czy o emalii nie wiem, ale polecam archiwum

Szukałem. Właśnie wcale nie tak dużo i niesety nic o emalii:
http://tinylink.com/?SE88ScsEji
http://tinylink.com/?Ujo72sIENq
http://tinylink.com/?nYN8daBoA6
Chyba, że gdzieś ukryte między wierszami w innych dyskusjach.

> szukam ciekawej pracy :-)
Nie znam takiej :P

Pozdro
Przemek

4. Data: 2006-06-25 10:06:04

Od: "Tomek68" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardziej polecam Kolory Świata niż Once. W zeszłym roku miałem kapitalny
remont mieszkania, wyrównywanie ścian, gładzie i takie tam. Fachowiec który
mi to robił ze względów ekonomicznych polecił mi to pierwsze. A dlaczego-ano
dlatego że mimi że na ulotce Once jest napisane, że wystarczy pomalować raz
jest bzdurą, trzeba malować dwa razy tak jak Kolorami Świata. Ostrzegam, że
Once jest w takim przypadku o wiele mniej wydajna i podniesie ci to koszty
malowania. I jeszcze jedna rada, nie kupuj połysku ani półpołysku, tylko
pełny mat, ponieważ później jak spojrzysz na ścianę pod słońce albo pod
jasne światło będzie widać każde pociągnięcie pędzla czy walka malarskiego.
W tym temacie mam akurat doświadczenie :)

T68

5. Data: 2006-07-06 11:42:53

Od: " Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek68 <b...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> Once jest w takim przypadku o wiele mniej wydajna i podniesie ci to koszty

Da się raz - malowałam nią w ub. roku w styczniu. Początkowo nabierałam za
mało na wałek i za słabo go naciskałam. I też się denerwowałam, że nieprawda,
że dwa razy trzeba. Po jednej ścianie postanowiłam zmienić technikę i...
okazało się, że dwa razy musiałam malować tylko tę pierwszą ścianę :)

Pozdrawiam,
Aneczka

6. Data: 2006-07-06 17:57:24

Od: "Tomek68" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że dwa razy trzeba. Po jednej ścianie postanowiłam zmienić technikę i...
> okazało się, że dwa razy musiałam malować tylko tę pierwszą ścianę :)

Nie neguję, że raz może wystarczyć, ale i tak malowanie kolorami świata
wyszło mi taniej :)

T68

7. Data: 2006-07-08 11:36:04

Od: "przemek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Aneczka" <a...@g...pl> napisał

> Da się raz - malowałam nią w ub. roku w styczniu. Początkowo nabierałam za
> mało na wałek i za słabo go naciskałam. I też się denerwowałam, że
> nieprawda,
> że dwa razy trzeba.

to też zależy od tego co malujesz i JAK ma wyglądac struktura - jak może być
widać grube pociągnięcia wałka to i owszem ale jak ma byc w miarę
bezwzorkowo to zapomnij o jednowarstwowych -

8. Data: 2006-07-08 13:31:27

Od: "Tomek68" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to też zależy od tego co malujesz i JAK ma wyglądac struktura - jak może
> być widać grube pociągnięcia wałka to i owszem ale jak ma byc w miarę
> bezwzorkowo to zapomnij o jednowarstwowych -

Pięknie to ująłeś Przemku, to samo powiedział mi fachowiec, który robił mi
remont mieszkania.

Popękane ściany - odszkodowanie?
potrzebny cykliniarz - Warszawa
remont- Warszawa szukam fachowcow
co sądzicie o AEG , piekarnik + płyta
Ściany zewnętrzne - co zamiast tynku na lato