Duphaston

1. Data: 2002-03-11 19:14:40

Temat: Duphaston
Od: M&B <h...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku miesięcy biorę Duphaston w tabl. od 17 do 25 dnia cyklu mam
pytanie, czy biorąc ten lek mogę zajść w ciąże? W/g mojego ginekologa
lek ten ma ułatwiać zajście w ciąże. W tym miesiącu po wzięciu pierwszej
tabletki 17 dnia cyklu strasznie zaczął boleć mnie dół brzucha w okolicy
jajników, przy tym miałam dreszcze, w/g mojej koleżanki było to
poronienie, czy ten lek tak działa? Bardzo proszę o odpowiedż.

2. Data: 2002-03-12 03:40:06

Temat: Re: Duphaston
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M&B" <h...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
> jajników, przy tym miałam dreszcze, w/g mojej koleżanki było to
> poronienie, czy ten lek tak działa? Bardzo proszę o odpowiedż.

najlepiej to leczyc sie u swojej kolezanki... pod warunkiem ze kolezanka
jest lekarzem...

poronienie 17 dnia cyklu? zakladajac ze w ciaze zaszlas 14 dnia cyklu???
jakies zupelne nieporozumienie... zadno poronienie (nawet jesli wogole mozna
mowic o czyms takim w 3 dni po zaplodnieniu - najlepsza nazwa to chyba brak
zagniezdzenia) nie da takich objawow...

duphaston jest preparatem progesteronowym i jako taki jest podawany
pacjentkom z poronieniami zagrazajacymi w celu podtrzymania ciazy... napewno
nie ma dzialania poronnego w prost przeciwnie

a duphaston bierzesz w takich dniach bo pewnie masz niewydolnosc cialka
zoltego... lub ladnie mowiac niedomoge lutealna...

jesli cos Cie niepokoi to zamiast sluchac rad uczonej kolezanki wybierz sie
do lekarza...

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org