Dupowatosc czyli ciag dalszy pojec :>

1. Data: 2002-10-31 13:39:14

Temat: Dupowatosc czyli ciag dalszy pojec :>
Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Moze ktos z Was spotkal sie z pojeciem dupowatosci faceta :)
Wielokrotnie slyszalem komentarze kolerzanek dot. ich bylych facetow.
Powodem rozstania byla wlasnie dupowatosc faceta.

Dopowaty znaczy powolny bez wlasnego zdania ?

Ps. Tez o sobie slyszalem,zem dupowaty :DDDD

--
* 2 miesiace niepewnosci * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

1. Data: 2002-10-31 13:47:28

Temat: Re: Dupowatosc czyli ciag dalszy pojec :>
Od: "becchino" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Papik" <p...@g...w.astercity.net> napisał w
wiadomości news:slrnas2coa.hgs.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl.
..
> [...]
> Powodem rozstania byla wlasnie dupowatosc faceta.
>
> Dopowaty znaczy powolny bez wlasnego zdania ?
>
> Ps. Tez o sobie slyszalem,zem dupowaty :DDDD

pojecie dupowatosci jest chyba dosc wzgledne i kazda kobieta ma inny
,,ideal'' dupowatego faceta. tak sobie mysle, ze dupowatosc to to, co facet
wedlug kobiety powinien umiec robic, a czego nie umie lub po prostu nie
robi:))

Karolina

1. Data: 2002-10-31 13:50:42

Od: Jakub Andrzejak <e...@c...nu> szukaj wiadomości tego autora

Papik wrote:
> Witam.
> Moze ktos z Was spotkal sie z pojeciem dupowatosci faceta :)

Z synonimami tego określenia, ale rozumiem o co chodzi ;>

> Wielokrotnie slyszalem komentarze kolerzanek dot. ich bylych facetow.
> Powodem rozstania byla wlasnie dupowatosc faceta.

Tym lepiej dla niego, jak dla jego dziewczyny _to_ było najważniejsze.
Chociaż to zależy, co dla niej/nich znaczyło pojęcie "dupowaty".

> Dopowaty znaczy powolny bez wlasnego zdania ?

Zależy od osoby wygłaszającej o kimś taką opinię/zdenie/ocenę.
Dla mnie byłby to mężczyzna, który nie umie podstawowych rzeczy, które
umieć powinien (naprawić szafke, samochód, zarobić na rodzinę itd.
głównie opiera się to na stereotypach)

> Ps. Tez o sobie slyszalem,zem dupowaty :DDDD

Przykro mi ;>

--
Jakub 'everlast' Andrzejak

1. Data: 2002-10-31 13:56:57

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 31 Oct 2002 14:50:42 +0100, Jakub Andrzejak napisał/napisała:
> Przykro mi ;>

A mi nie :)
Na razie nikt nie napisal charakterystyki pasujacejo do mojej osobowsci :)
Ani mnie nie przerobi dziecko ani nie uciekam,gdy ktos zaczepia moja kobiete
:)
Swoje zdanie mam, tylko czasem musze nad nim pomyslec (leniwy jestem :>).

1. Data: 2002-10-31 14:01:28

Od: "s @ p i e n s" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:slrnas2coa.hgs.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl,
Papik <p...@g...w.astercity.net> typed:
> [...]
> Powodem rozstania byla wlasnie dupowatosc faceta.
>
> Dopowaty znaczy powolny bez wlasnego zdania ?
>
> Ps. Tez o sobie slyszalem,zem dupowaty :DDDD

Idealnie ujął to Fryderyk Nietzsche :D

"Idziesz do kobiet? Nie zapomnij bicza!"

Po szczegóły odsyłam do książek z socjobiologii.

Aha, zajrzyj też do klasyki! :)

http://groups.google.com.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-
8&oe=UTF-8&selm=UVFp
2.5416%2412.970163%40news.tpnet.pl

(odnośnik się zapewne "połamie", poskładaj go i wrzuć do przeglądarki)

--
Eosphoros

"Nothing is more practical than a good theory"
Albert Einstein

1. Data: 2002-10-31 14:02:09

Od: Jakub Andrzejak <e...@c...nu> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia wrote:
> Dupowaty facet to ten, ktory min:
> - nie ma wlasnego zdania
> - boi sie to zdanie publicznie ujawnic
> - ma znacznie opozniony czas reakcji

Do tego momentu możnaby to samo powiedzieć o "dupowatej dziewczynie" ;>

> - moj osobisty przyklad: ucieka szybciutko gdy ktos na ulicy zaczepia w
> nieprzyjemny sposob jego dziewczyne

Tu się zgadza ;> (jeśli jest w pełni sprawny umysłowo)

> - to ogolnie zniewiescialy pantoflarz

Podobnie jak w pierwszym przypisie

> - moze go ,,przerobic" byle dziecko

j.w. ;DD

> jest tego duzo wiecej, podobnie jak rosnie ilosc dupowatych facetow

Dziewczyn też ;>

PS. nie jestem szowinistą, po prostu nie można tak powiedzieć tylko o
mężczyznach, dla kobiety np. brak własnego zdania też zostanie uznany za
wadę, to tylko chciałem przedstawić ;>

--
Jakub 'everlast' Andrzejak

1. Data: 2002-10-31 14:02:44

Od: "Sylwia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

szczegolnie w mlodej populacji

pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2002-10-31 14:12:04

Od: "Duch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest tego duzo wiecej, podobnie jak rosnie ilosc dupowatych facetow
> szczegolnie w mlodej populacji

Tak jest? Mi sie wydaje, ze ludzie zaczynaj byc agresywni, cwaniakowaci,
zaczepliki, nawet jesli ktos jest dupowaty, laduje sobie tatuaze na lape,
"stroszy piorka" - a to nie jest oznaka dupowatosci.
Ale moge sie mylic...
Duch

1. Data: 2002-10-31 14:21:28

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Dupowaty facet to ten, ktory min:
> - nie ma wlasnego zdania
> - boi sie to zdanie publicznie ujawnic

To w końcu je ma czy nie ma ? ;-)))

Rozumiem że chciałaś napisać:
- a jak już ośmieli się je mieć to boi się je ujawnić.

> - ma znacznie opozniony czas reakcji

nie zawsze - według mnie - jest to objaw dupowatości - no ale nie
jestem Kobietą

[ciach]

> Sylwia

A w ogóle to pisz pod cytatami - a niepotrzebne wycinaj

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-10-31 14:23:41

Od: "Duch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dupowaty:
Nie robi awantur (ale tylko raz na jakis czas, oczywscie),
Nie wychodzisz z kolesiami na piwo "bez pytania" i nie wracasz za pozno.
W sobote nie jedzie do lasu na grila bo tak chcesz i juz.
Nie przeklinasz.

Pisac dalej?
Duch
P.S. Ta naprawde to dupowatosc to co innego; z moch obserwacji wynika, ze
ta niby-dupowatosc, to naturalna postawa faceta we wspolczesnym naszym
swiecie.
Taka asekuracyjna ale w dobrym znaczeniu. A to ze kobiecie to sie nie
podoba?
Kobiety maja od nas sprzeczne wymagani: czuly - meski,ostry;
dowcipny-powazny;
troskliwy-samodzielny; lubiacy przytulanki-meski. Ale dobrze ze tak jest...
ale facet musi z tego jakos wybrnac.
prosty przyklad: Sylwia pisze, ze nie-dupowaty to taki ktory siedzi cicho
gdy zaczepiaja jego dziewczyne.
Guzik, tak jest na filmach o kowbojach i z Bruce Lee.
Co facet powinien?: (tu odowiedz na tekst Sylwi)
Po pierwsze nie powinnien sluchac kobiety, ktora ma mu za zle, ze nie
obronil
przed zaczepkami (slownymi). Zaczepiaja najczesciej "sterydy" ktorzy sa w
kupie i chca komus dowalic.
Nie ma co robic za "mieso armatnie".
Po drugie: powiedziec do kobiety "nie masz racji" i byc tego pewnym (tylko
nie na sile! - trzeba rozwazyc dobrze
sytuacje, zadecydowac i byc pewnym ze sie dobrze zadecydowalo).

No, kurde.... ;-)
Duch

świadomoś
Czy Prozac uzaleznia?