Duszności po intubacji

1. Data: 2007-05-09 13:27:47

Temat: Duszności po intubacji
Od: "Samanta Warsińska" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokładnie 2 tygodnie temu miałam przeprowadzany nieduży zabieg w
znieczuleniu ogólnym. Po wyjęciu rurki intubacyjnej zaczęłam się dusić i
potem długo nie mogłam dobrze oddychać.Przez kilka dni dosyć ciężko mi się
oddychało. poszłam do pulmologa, niby nic nie ma. Biorę lek wziewny
Alvesco , ale nie czuję poprawy . Cały czas czuję trudności w oddychaniu.
Może ktoś wie, czy tak może być? Jestem tym już trochę zmęczona....

2. Data: 2007-05-10 21:46:46

Temat: Re: Duszności po intubacji
Od: a...@h...com (maj) szukaj wiadomości tego autora

pomysl o homeopatii. tylko nie lecz sie sama ale znajdz dobrego
homeopate, z latami praktyki za pasem

Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

Duszności po intubacji
Torbiel skórna farmakologicznie?
guz tarczycy
Instytut zaburzeń łaknienia
Niebezpieczne kosmetyki i detergenty -a "piersi" u chłopców?