Duży indyk

1. Data: 2003-04-14 10:03:47

Temat: Duży indyk
Od: "Rafał Wylociński" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Mam dużego (7 kg) indyka na Wielkanoc. Chciał bym go upiec w całości,
najlepiej z oryginalnym nadzieniem (piekarnik gazowy). Fajnie by było gdyby
po upieczeniu nie był zbyt suchy. Jak długo (mniej więcej) powinienem go
piec i w jakiej temp. Czym nadziać. Do tej pory piekłem znacznie mniejsze
indorki (do 3 kg) więc jestem w kropce.
Proszę o przepisy.

Życie jest jak gulasz. Nigdy nie wiesz na co trafisz.
Pozdrawiam
.Rafał

1. Data: 2003-04-14 10:50:05

Temat: Re: Duży indyk
Od: "Magda" <magda@nospam_police.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> piec i w jakiej temp. Czym nadziać. Do tej pory piekłem znacznie mniejsze

Z doświadczenia wiem że indyk piecze sie 1h = 1 kg + 1 h to u Ciebie jakieś
8 h
i ważne co 30 min, lub 1 h podlewanie tłuszczykiem z pieca
na nadzienie proponuje pieczarki z natką

udanego pichcenia
Magda

wielkanoc i wieprzowina
tort ananasowo-kokosowy Porazka!