Dwa pojęcia - proszę o pomoc

1. Data: 2000-01-26 05:25:20

Temat: Dwa pojęcia - proszę o pomoc
Od: "Piotr Wieczorek" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu dwóch pojęć. Nie mogę nigdzie ich znaleźć, a
na wizytę w bibliotece za późno (w piątek egzamin). Mam nadzieję, że nie
przekręcam - wiadomości z trzeciej ręki (o pytaniach). Co to jest:
1. Dyminuncja chromatyny (w słowniku wyrazów obcych znalazłem tylko
dyminuncję jako termin muzyczny)
2. Hydalitoza - tu podejrzewam, że raczej "hydatoliza" (hydatologia- nauka o
tasiemcach bąblcowych, liza- rozpad, tylko czego; pęcherza?)
Nie będę miał czasu przejrzeć grup, więc proszę na priva. Z góry dziękuję za
szybką odpowiedź.
Piotrek
p...@k...net.pl