Dyjorowi

1. Data: 2009-06-19 13:37:20

Temat: Dyjorowi
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od: "CC" <o...@i...pl>
Temat: jest ju pena wersja 58 min z lektorem - Spowied agenta
Data: 19 czerwca 2009 15:32

Kulisy rynków finansowych i gospodarczych - film dostępny już w
całości, 58 min., polski lektor. Główna strona obnie.info Można go
oglądać na całym ekranie, można go również skopiować na dysk. Film
dokumentalny fabularyzowany, występuje główny bohater - szpieg CIA
John Perkins. Film ukazuje mechanizmy dzięki którym jedne kraje i
korporacje stają się coraz bogatsze a inne coraz biedniejsze, żeby w
końcu zbankrutować.
###Obywatele muszą założyc władzy kaganiec i trzymac ją na smyczy###
www.obnie.info TV - www.justin.tv/civiltv

2. Data: 2009-06-20 07:49:01

Temat: Re: Dyjorowi
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> [...]
> John Perkins. Film ukazuje mechanizmy dzięki którym jedne kraje i
> korporacje stają się coraz bogatsze a inne coraz biedniejsze, żeby w

wiesz co jak masz mi coś do przesłania to jest coś takiego jak email... :)

nie musisz wysyłać przekazów poprzez usenet. :)

3. Data: 2009-06-20 08:01:22

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiesz co jak masz mi coś do przesłania to jest coś takiego jak email... :)
>
> nie musisz wysyłać przekazów poprzez usenet. :)

Warte rozgłoszenia...

4. Data: 2009-06-20 19:01:56

Od: Ra <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> [...]
> John Perkins. Film ukazuje mechanizmy dzięki którym jedne kraje i
> korporacje stają się coraz bogatsze a inne coraz biedniejsze, żeby w
Nie wiem jaka jest twoja znajomość usenetu - przypuszczam że nikła - ale
to jest grupa pl.rec.dom więc daruj sobie puszczanie tego typu postów
nie związanego z tematyką grupy
Znajdź sobie odpowiednią grupę tu masz spis http://www.usenet.pl/opisy/
dodaj sobie w swoim outlooku i tam działaj

5. Data: 2009-06-21 03:32:03

Od: mirekm <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ra pisze:
> Panslavista pisze:

> Nie wiem jaka jest twoja znajomość usenetu - przypuszczam że nikła - ale
> to jest grupa pl.rec.dom więc daruj sobie puszczanie tego typu postów
> nie związanego z tematyką grupy

Dyskutujesz z osobnikiem o dużym doświadczeniu w usenecie. Niestety nie
jest to człowiek z przeciętnych rejonów krzywej Gaussa zdrowia
psychicznego. Pouczanie go to jak próba trafienia do pisuaru z poziomu
podłogi.

Polecam zapoznanie się z archiwum np. pl.rec.kuchnia

pozdrawiam,

mirek

6. Data: 2009-06-21 03:39:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirekm" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> podłogi.
>
> Polecam zapoznanie się z archiwum np. pl.rec.kuchnia

Podłączasz się do koprofagów? Mozliwe, że jesteś jednym z nich. To
dopiero jest walnięcie psychiczne. Połowa postów to podszywacze.
Właśnie wczoraj przyszła do mnie informacja, że mam zawieszone konto na
chello. Nigdy tam konta nie miałem. A to nie jedyne miejsce z którego
podszywacze nadają.
Badaj nadal rozkłady, bo jak widać siebie nie odnalazłeś. Za bardzo
szukasz słomki u innych swojej belki nie widząc.

7. Data: 2009-06-21 12:52:24

Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> [...]
> Właśnie wczoraj przyszła do mnie informacja, że mam zawieszone
> konto na chello. Nigdy tam konta nie miałem. A to nie jedyne miejsce

żebyś nie stał się męczennikiem jak Ela Gawin to poinformuję Cię, że chyba
pół świata dostała takiego maila... a ta łamana polszczyzna i dziwny adres
mailowy powinnien jednak wzbudzić w kimś takim doświadczonym w usenecie
odrobinę podejrzeń :P

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

8. Data: 2009-06-21 14:21:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mailowy powinnien jednak wzbudzić w kimś takim doświadczonym w usenecie

Zapewne.

Zakup pralki Amica. Prośba o weryfikację selekcji.
Rzetelne informacje o Verona Building [Crosspost]
wycena robocizny - podłoga korkowa?
Ciśnienie wody w mieszkaniu
Napęd FAAC - fotokomórki