Dynia

1. Data: 2004-01-08 14:07:57

Temat: Dynia
Od: b...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

Czy znacie jakieś przepisy na przyrządzenie dyni?
Niekoniecznie muszą być dietetyczne.
Dostałam ogromniastą dynię i leży już tydzień...

Baba Jaga

2. Data: 2004-01-08 14:11:51

Temat: Re: Dynia
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> Zapytaj na pl.rec.kuchnia

następnym razem skorzystaj z powyższej grupy, o ile wcześniej nie znajdziesz
nic ciekawego korzystając z www.google.pl

tym razem przejrzyj te przepisy:
http://glinki.com/?l=WKMO

Pozdrawiam,
Adam

3. Data: 2004-01-08 14:19:59

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik b...@a...pl napisał:

> Czy znacie jakieś przepisy na przyrządzenie dyni?
> Niekoniecznie muszą być dietetyczne.
> Dostałam ogromniastą dynię i leży już tydzień...
>
> Baba Jaga

Zapytaj na pl.rec.kuchnia

Ja kiedys robilam dynie w occie a ostatnio jadlam w mieszance warzyw;ale
nie wiem jak to bylo zrobione Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

4. Data: 2004-01-08 19:18:13

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> Czy znacie jakieś przepisy na przyrządzenie dyni?
> Niekoniecznie muszą być dietetyczne.

Jak nie dietetyczny, to taki amerykański:

Odcinasz górną część dyni i ją wydrążasz. Wycinasz otwory imitujące oczy,
nos, usta. Wstawiasz do środka świeczkę i mocujesz dynię do jakiegoś drąga.
Wieczorem, pomału podsuwasz do okna sąsiadów.....

Pozdrawiam
Leszek

> Baba Jaga

Pasuje jak ulał :)

5. Data: 2004-01-09 10:17:51

Od: "Lerena" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
drąga.
> Wieczorem, pomału podsuwasz do okna sąsiadów.....

Hmmmm IMHO to jest przepis z "Nawiedzonego domu" Chmielewskiej :)))

Lerena
-----------------------------
Kasia Skowronska
k...@w...pl

"Discussion: a method of confirming others in their errors."

6. Data: 2004-01-12 01:09:34

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lerena" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> drąga.
>
> Hmmmm IMHO to jest przepis z "Nawiedzonego domu" Chmielewskiej :)))

Taaaak?
Nie czytałem. Nic nie czytałem Chmielewskiej :( Tak mi się kojarzy, że pisze
dla pensjonarek :)

Pozdrawiam
Leszek

Atkins