Dyskryminacja kobiet niepełnosprawnych

1. Data: 2007-12-17 20:34:03

Temat: Dyskryminacja kobiet niepełnosprawnych
Od: "Agata " <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, chciałabym wiedziec jaka jest Wasza opinia w temacie
dyskryminacji kobiet niepełnosprawnych. Czy jest w ogóle taki
problem? Czy kobiety niepełnosprawne mają gorzej a moze lepiej od
mężczyzn? Jeżeli tak to dlaczego i jak można z tym walczyć? poproszę
o wypowiedzi na forum albo na maila a...@v...pl

2. Data: 2007-12-19 11:04:05

Temat: Re: Dyskryminacja kobiet niepełnosprawnych
Od: robercikus <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata pisze:
> [...]
> problem? Czy kobiety niepełnosprawne mają gorzej a moze lepiej od
> mężczyzn? Jeżeli tak to dlaczego i jak można z tym walczyć? poproszę

Zależności są dość proste ;-)
kobieta ON < kobieta pełnosprawna
kobieta ON < mężczyzna pełnosprawny
kobieta ON = mężczyzna ON

Jeżeli mowa o jakichś dyskryminacjach, to dla mnie nie jest kwestia
płci, tylko samej niepełnosprawności, jej rodzaju, stopnia i ograniczeń
stąd wynikających. Inne aspekty są raczej pomijalne.
pozdrawiam
robercikus

3. Data: 2007-12-19 11:19:21

Od: a...@g...pl (Studio1) szukaj wiadomości tego autora

Tak przyznaje... jako mezczyzna czuje sie dyskryminowany przez kobiety
sprawne ale niepelnosprawne mnie jeszcze nie ponizaly - a tak bym bardzo
chcial byc ponizony, i dlatego chcialbym bym bardzo prosic jakas kobiete
niepelnosprawna zeby mnie tutaj, publicznie ponizyla i zmieszala z blotem
:-) Chcialbym zeby przybralo to forme dyskryminacji niepelnosprawnego
mezczyzny - moze jakies media by sie zainteresowaly - w koncu dyskryminacja
to bardzo zla rzecz. Na koniec tego fascynujacego watku dodam ze kiedys
bylem dyskryminowany - a teraz ja dyskryminuje, prewencyjnie azeby
sprawiedliwosci stalo sie zadosc :-)

pozdr.
Arek

4. Data: 2007-12-19 14:52:25

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba mężczyźni ON są bardziej dyskryminowani.
Jest w internecie spora liczba zdrowych Panów (devotee) - co pozna
niepełnosprawne kobiety, nawet sobie adresy zakładów ortopedycznych
między sobą wymieniają gdzie można spotkać np. amputantki.
Nie ma natomiast zdrowych kobiet co w taki sposób i z taką
"determinacją"
szukały by np. amputantów.
Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)

5. Data: 2007-12-19 16:00:10

Od: "Sylwi@" <eskape@dziwny_jest_ten_swiat_ o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "interpio" <i...@d...pl> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...
<cytat>
[...]
<koniec cytatu>

Nie uważam by to było "zdrowe" podejście do poznawania a zaklady
ortopedyczne miejscem do poznawania. Osobiście takiemu Panu bym nie
uwiezryła, że zapałał chęcia poznania mnie. Natomiast nic nie stoi na
przeszkodzie poznawaniu ludzi w ...... sposoby ogólnie przyjęte.

<cytat>
Nie ma natomiast zdrowych kobiet co w taki sposób i z taką
"determinacją" szukały by np. amputantów.
<koniec cytatu>

Uważam, że byłabym nienormalną kobietą szukając po zakładach oropedycznych
"amputanta" jak to nazwałeś. Natomiast gdybym poznała mężczyznę, który
myślałby "normalnie", byłby "normalny", traktował życie "normalnie" ... to
fakt czy jest amputantem czy nie nie miałby decydującego wpływu na
znajomość. Daję głowę, że jest dużo więcej kobiet, które w ten sposób myślą,
to tylko Wy Panowie macie takie mniemanie o kobietach i traktujecie
wybiórczo bo akurat któregoś z Was spotkał zawód.
Bądźcie pewni, kobiety też często, częsciej niż Wam się wydaje, doznawają
podobnych zawodów i są poniżane.

Wypowiedziałam swoje zdanie na ten temat, nie jest moim zamiarem wdawanie
się w niepotrzebną dyskusję bo ta do niczego nie prowadzi.
Jeśli któs będzie pozytywnie myślał to z najkoszmarniejszych przeżyć i
doznań się wytarska i będzie szczęśliwym pomimo inwalidztwa.

Trochę pozytywniejszego myślenia,

--
do usłyszenia
Sylwi@

6. Data: 2007-12-20 12:51:50

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Dec 2007 12:19:21 +0100, a...@g...pl (Studio1) napisał(a):

> a teraz ja dyskryminuje, prewencyjnie azeby
>sprawiedliwosci stalo sie zadosc :-)
Tojest tzw uderzenie prewencyjne wg filozofii George W Busha :)?
Jarek

7. Data: 2007-12-20 14:36:54

Od: a...@g...pl (Studio1) szukaj wiadomości tego autora

Jarek pisze:

>To jest tzw uderzenie prewencyjne wg filozofii George W Busha :)?

no ba... :-) busz to moj idol... maksymalista w kazdym calu.

pozdr
Arek

8. Data: 2007-12-21 01:57:29

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Gru, 17:00, "Sylwi@" <eskape@dziwny_jest_ten_swiat_ o2.pl>
wrote:

> [...]
> Jeśli któs będzie pozytywnie myślał to z najkoszmarniejszych przeżyć i
> doznań się wytarska i będzie szczęśliwym pomimo inwalidztwa.

Kto szuka ten zawsze znajdzie to co chce, wczoraj był u mnie kumpel
ze swoją dziewczyną.
Przesympatyczna ta jego dziewczyna ale usta jej się nie zamykają, non
stop nadaje.
Można by było wytrzymać z taką godzinę, dwie ale dożywocie - to
naprawdę ciężka kara ;-)
Mam sąsiada co się męczy ze swoją gadatliwą żoną przez ponad 30 lat,
naprawdę jestem godzień podziwu dla tego sąsiada, bo dajmy na to
gdyby jakieś 25 lat temu zamordował swoją żonę, to sąd by mu wymierzył
jakieś 15 lat i przynajmniej od 10 lat byłby człowiekiem wolnym.
A tak..., powiem Wam jedno, jak patrze na mojego sąsiada:
"cierpienie uszlachetnia" :-))).
Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)

9. Data: 2007-12-21 22:40:52

Od: robercikus <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

interpio pisze:
[..]
> A tak..., powiem Wam jedno, jak patrze na mojego sąsiada:
> "cierpienie uszlachetnia" :-))).
> Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)

A toś wypalił... ;-))... A może to ona tak cierpi, że musi se ulżyć i
tak trajkocze... albo on jej tak dopieka, że inaczej z nim nie można,
tylko zagadać chłopa... ;-)))

pozdrawiam
robercikus

10. Data: 2007-12-24 01:01:40

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Gru, 23:40, robercikus <r...@p...onet.pl> wrote:

> A toś wypalił... ;-))... A może to ona tak cierpi, że musi se ulżyć i
> tak trajkocze... albo on jej tak dopieka, że inaczej z nim nie można,
> tylko zagadać chłopa... ;-)))

Ilekroć przyjdę do sąsiada, to Wiem co się dzieje na całym Dolnym
Śląsku, od Kamiennej Góry, poprzez Szprotawę aż do Oleśnicy.
Kto z kim, gdzie, kto złodziej a która Pani źle się prowadzi :)
Z mojego mieszkania dwukrotnie musiałem kobietę wy... wyprosić,
bo nie mogłem wytrzymać.
Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)

[pr] Kiedy niewidomi wyprzedzą widzących?
Oferta pracy
Urządzenie do teleopieki
Fw: Problem z winda
Problem z winda