Dysocjacyjnie_postmodernistycznie

1. Data: 2015-05-31 19:21:32

Temat: Dysocjacyjnie_postmodernistycznie
Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://m.youtube.com/watch?v=MFuNyggaHtA

Najbardziej podoba mi się obecnie na tej nowej płycie dysocjacyjno_postmodernistyczne
śpiewanie Bono, te jego zmiany tonu, intonacji i emocjonalności a jednak stanowi
całość. Genialne.

2. Data: 2015-05-31 19:27:43

Temat: Re: Dysocjacyjnie_postmodernistycznie
Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.05.2015 o 19:21, Rewolucja pisze:
> [...]
dysocjacyjno_postmodernistyczne śpiewanie Bono, te jego zmiany tonu, intonacji i
emocjonalności a jednak stanowi całość. Genialne.

Świetna piosenka, podobnie jak cały album. Warto kupić wersję dwupłytową
z kawałkami w wersji minimalistyczno-instrumentalnej.

3. Data: 2015-05-31 20:51:42

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

CookieM
Wersje podstawową znasz i ją rozpisali na partytury.Ale to nie jedyna inna wersja...

https://m.youtube.com/watch?v=oCfptkDQjys

Filmy i seriale
Hawkinga bzdury o Wielkim Wybuchu.
A może by tak referendum?