Dyzury w przedszkolu

1. Data: 2008-09-02 19:36:36

Temat: Dyzury w przedszkolu
Od: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Dziecko mnie dzisiaj zastrzelilo nowina. Otoz okazuje sie, ze maja w
przedszkolu dyzury. Duzyrny przedszkolak odpowiada za:

-czystosc sali
-sprzatanie po posilkach
-otwieranie drzwi domofonem

Moze jest cos jeszcze, ale tyle mi mlody strescil. To normalne, ze 5
latki maja w przedszkolu dyzury?

--

Paulinka

2. Data: 2008-09-02 19:42:32

Temat: Re: Dyzury w przedszkolu
Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:g9k4n5$2e7$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
> -otwieranie drzwi domofonem
>
> Moze jest cos jeszcze, ale tyle mi mlody strescil. To normalne, ze 5 latki

No ba, dyżury przy domofonie to jest najlepsza rzecz jaką pamiętam z
własnego przedszkola :-)

Agnieszka

3. Data: 2008-09-02 20:35:54

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ba, dyżury przy domofonie to jest najlepsza rzecz jaką pamiętam z
> własnego przedszkola :-)

u nas i 3-latki mają "dyżury".
co za frajda mieć odznakę "dyżurnego". prawie się o nią zabijają.

A.

4. Data: 2008-09-02 22:47:51

Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 02 Sep 2008 21:36:36 +0200, Paulinka napisał(a)
w:<news:g9k4n5$2e7$1@atlantis.news.neostrada.pl>:

> To normalne, ze 5-latki maja w przedszkolu dyzury?

Oczywiście, mnie się to bardzo podoba.

--
Quid leges sine moribus?

5. Data: 2008-09-03 06:26:26

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| -sprzatanie po posilkach
| -otwieranie drzwi domofonem
|
| Moze jest cos jeszcze, ale tyle mi mlody strescil. To normalne, ze 5

oczywiście !

--
Kasia + Weronika (7-latka)
gg 181718

6. Data: 2008-09-03 06:37:01

Od: "Wojciech Kulesza" <w o j t e k @ n o s p a m . n o p i n g . o r g> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szerr" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

> Oczywiście, mnie się to bardzo podoba.

O! Po raz pierwszy się z Tobą zgadzam. Moja też była zachwycona dyżurami.

Wojtek

7. Data: 2008-09-03 06:58:03

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> -otwieranie drzwi domofonem
>
> Moze jest cos jeszcze, ale tyle mi mlody strescil. To normalne, ze 5 latki

u nas normą jest to, że każdy dzieciak sprząta po sobie i w razie potrzeby
każdy pomaga Pani przedszkolance/ kobiecie wydającej posiłki itd.
W tym wieku dzieci intensywnie uczą się, systematycznie utrwalaja sobie
pewne schematy zachowań, nie popieram sprzątania raz na jakis czas za całą
grupę.

Pozdrawiam

Monika

8. Data: 2008-09-03 07:29:16

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

MONI|<A <moni| pisze:

> [...]
> pewne schematy zachowań, nie popieram sprzątania raz na jakis czas za całą

U nas w przedszkolu też tak jest - każdy po sobie odnosi talerz i
sprząta klocki. Też nie popieram dyżurów. Poza tym co to za pomysł, żeby
przedszkolak dyżurował przy domofonie? Ma decydować o tym, kogo wpuścić?
To już przesada.

Ewa

9. Data: 2008-09-03 07:38:03

Od: Rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> sprząta klocki. Też nie popieram dyżurów. Poza tym co to za pomysł, żeby
> przedszkolak dyżurował przy domofonie? Ma decydować o tym, kogo wpuścić?

Raczej chodzi o to żeby było wiadomo kto dzisiaj odbiera domofon.
W innym wypadku pół grupy leciałoby wrzeszczeć "KTO TAM!" do słuchawki. ;)

Poza tym u mnie (moich dzieci)domofon był już wewnątrz. Tak, że nie
chodziło o to by wpuszczać a o to żeby dowiedzieć się kto ma iść do domu.

--
pzdr

10. Data: 2008-09-03 07:42:57

Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 03 Sep 2008 09:29:16 +0200, medea napisał(a)
w:<news:g9lef8$3jo$1@atlantis.news.neostrada.pl>:

> U nas w przedszkolu też tak jest - każdy po sobie odnosi talerz i
> sprząta klocki. Też nie popieram dyżurów.

Nie no, dziecko ma być księciem i mieć służących, co to odniosą talerz i
posprzątają klocki zamiast niego.

--
Quid leges sine moribus?

Gimnazjum
robot-tłumacz nazwiska
fluorowanie/fluorkowanie /fluoryzowanie zębów?
Pierwszaczki-przedszkola czki łączcie się!
co z tą reformą?